29.06.2014 - 02:30 | Son Güncellenme:
Eylem Türk
7 Haziran’da başlayan ve İstanbul’un perakende, turizm, gıda, ulaşım ve konaklama gibi birçok sektörünü harekete geçiren İstanbul Shopping Fest (İSF), Vialand’de düzenlenen kapanış etkinliğiyle sona erdi. Deniz Akkaya’nın sunuculuğunda Şenay Akay, Ece Gürsel, İlknur Soydaş, Simge Tertemiz, Didem Taslan gibi modellerin katılımıyla düzenlenen İSF Markalar Defilesi’nde perakendeciler de podyuma çıktı.
İTO ve İSF İcra Kurulu Başkanı İbrahim Çağlar, TAMPF Başkanı Vahap Küçük, İTO Yönetim Kurulu Üyesi İlhan Soylu, Via DMC Eş Başkanları Coşkun Bayraktar ve Abdurrahman Gürsoy ile Vialand Genel Müdürü Tolga Alişoğlu, ‘Efsane İndirim’den önce mankenlerle birlikte podyuma çıkarak izleyicileri selamladı.
Yeni koleksiyonlar
İstanbul Shopping Fest kapsamında perakende, turizm, ulaşım, konaklama, sağlık, eğlence gibi birçok sektörü harekete geçirdiklerini belirten İTO Başkanı ve İSF İcra Kurulu Başkanı İbrahim Çağlar, “Gelecek yıl İSF enerjisi daha geniş bir alana yayılacak. Daha fazla etkinlikle daha da büyüyecek” dedi.
İSF’nin Kapanış Partisi’nde, ‘Efsane İndirim’den hemen önce Vialand Tema Park Şato Önü’nde gerçekleştirilen defilenin koreografisi Banu Noyan tarafından yapıldı. Ünlü manken Deniz Akkaya’nın sunuculuğunda gerçekleştirilen defileye, Kiğılı, Aeropostale, Koton, Süvari, Mango, Derimod gibi markalar yeni koleksiyonlarıyla katıldı.
Defilenin sona ermesinin ardından sunucu Deniz Akkaya’nın, Efsane İndirim’in başladığını anons etmesiyle birlikte, tüketiciler Vialand AVM’ye akın etti. İSF, düzenlenen bu etkinlikle Vialand AVM’de sona erdi.
Gece yarısına kadar alışveriş
İSF’nin kapanış etkinliğine özel ‘Efsane İndirim’ damgasını vurdu. Aralarında FLO, Koton, US Polo, DeFacto’nun da bulunduğu birçok marka özel indirimlerle satış yaptı.
FLO, açılış etkinliğinde olduğu gibi 1 TL’ye ayakkabı, Twigy ise 5 TL’ye terlik sattı. Saat&Saat mağazası ise 559 TL fiyatı olan Guess Marka saatleri 19 TL’ye sattı. Mağazanın önünde erken saatlerden itibaren kuyruk oluştu. Efsane İndirim, gece yarısına kadar devam etti.
360 derece entegre bir perakendecilik
Vialand Genel Müdür Tolga Alişoğlu, defile öncesinde yaptığı açılış konuşmasında şunları söyledi: “Dünyada ve Türkiye’de bir tema parkı, AVM ve gösteri merkeziyle birleştiren ilk alışveriş, eğlence ve yaşam kompleksi olan Vialand’in 1 yaşına yeni basmasına rağmen gördüğü yoğun ilgiden mutluluk duyuyoruz. Otel yatırımımızla da 360 derece entegre perakendeciliği sektöre kazandırarak bir ilke imza attık. Vialand, Gürsoy Grup ve ViaProperties ortaklığında, 650 milyon dolar değerindeki yatırım bedeliyle hayata geçirildi. Vialand’in yanı sıra, ViaVenezia, Tuzla Marina/İstanbul gibi büyük ve ses getiren, önemli projelerin benzerlerini de yakında hayata geçirmek için çalışmalarımız tüm hızıyla sürüyor.”