EkonomiAyakkabı Dünyası 360 derece dönecek

Ayakkabı Dünyası 360 derece dönecek

21.11.2014 - 02:30 | Son Güncellenme:

Akbacakoğlu Grubu’nun sektör tecrübesini 1996 yılında açtığı ilk mağazası ile perakende sektörüne taşıyan Ayakkabı Dünyası, Nisan 2014’te Esas Holding’in şirketin yüzde 60’lık hissesini almasıyla 360 derecelik dönüşüm sürecini başlattı.

Ayakkabı Dünyası 360 derece dönecek

Türkiye genelinde yeni noktalar, yeni mağaza konsepti ve gelişen ürün gamı ile tüketiciyle buluşacak olan Ayakkabı Dünyası, bu süreçte marka değerini artıracak projeler de yürütecek.
Ayakkabı Dünyası için hızlı bir değişim ve gelişim sürecinin başladığını söyleyen Genel Müdür İdris Onay, “Her yıl yeni açılacak minimum 10 mağaza ile birlikte, mevcut mağazalarımızın dönüşümünü eş zamanlı yürüteceğiz” dedi.
Bu operasyonu iki yıl içerisinde tamamlamayı hedefledikyerini kaydeden Onay, “Mevcut şubelerimizin dönüşümü ve açılacak mağazalar için planladığımız yatırım tutarı yaklaşık 70 milyon TL olacak” diye konuştu. Sektör içinde artan rekabetin markaları farklılaşma noktasına ittiğini belirten İdris Onay, Türkiye pazarında kalıcı olmak için sürdürülebilir ve doğru yatırımların önem kazandığı bir dönemde olduklarını aktardı.

Haberin Devamı

46 mağazası var
İdris Onay, “Türkiye genelinde 46 mağaza ile müşterilerimize ulaşıyoruz. Bu mağazaların yarısı İstanbul ve Ankara’da bulunuyor. Önümüzdeki 5 yıllık süreçte bu sayıyı 100’ün üzerine taşımayı hedefliyoruz” dedi. Önceliklerinin ticari potansiyele sahip iller olacağını kaydeden Onay, “2015 yılı içinde açmayı planladığımız ve şu anda ön araştırma çalışmaları devam eden 12 mağaza bulunuyor” diye konuştu.

‘Ünlü tasarımcılarla işbirliği yapacağız’
Ayakkabı Dünyası Genel Müdürü İdris Onay, ünlü tasarımcılarla işbirliği yapmayı planladıklarını söyledi. Onay, şöyle devam etti: “Ayakkabı Dünyası olarak şu anda 31 bin metrekare toplam mağaza alanında, her sezon minimum 2 bin 500 yeni ürün ile hizmet veriyoruz. Ürün gamımızda kendi markamızı taşıyan ürünlerimiz de var. İşimizin önemli bir bölümünü oluşturan bu grupta kadın, erkek ve çocuklara uygun çok çeşitli tarzda ve amaca yönelik ürünler bulunuyor. Ayrıca, tüketici tarafından tercih edilen, yerel ve uluslarası markaları da satışa sunuyoruz. Bu grupta Clark’s, VANS, Tommy Hillfiger, Dexter, Lumberjack, Sebago gibi markaları sayabiliriz. Bu gruptaki marka ve ürün çeşitliliğimizi arttırmayı hedefliyoruz.”

Yazarlar