10.09.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Axess’in yeni marka kimliği ve yeni özellikleri, Akbank Strateji, Dijital Bankacılık ve Ödeme Sistemleri Genel Müdür Yardımcısı Burcu Civelek Yüce, Akbank Ödeme Sistemleri Bölüm Başkanı Şebnem Dağ Güven, Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü ve Axess’in yeni reklam yüzü Gülse Birsel’in katıldığı bir toplantıyla tanıtıldı.
Axess’in yeni özelliği olan ‘Chip-para ile Öde’ konusunda bilgi veren Burcu Civelek Yüce şunları söyledi:
“Axess’le dijital yolculuğumuz, kaybolmayan chip-para ve cebe inen Axess’ten sonra yeni özelliğimiz olan ‘Chip-para ile Öde’ ile devam ediyor. Sektörde bir ilk ve tek olan bu özelliğimiz sayesinde müşterilerimiz biriktirdikleri kaybolmayan chip-paraları ile diledikleri harcamalarını Axess Mobil’den tek tuşla, saniyeler içerisinde silebiliyor. Cebe inen Axess’e ilk kez sahip olanlar, internet harcamalarından 900 TL’ye varan kaybolmayan chip-para kazanabiliyor.”
Yarısı temassız
Pandemide temassız ödemenin yaygınlaştığını kaydeden Burcu Civelek Yüce şöyle devam etti: “Türkiye’de temassız yapılan kredi kartı ödemelerinin oranı yüzde 10’lardan yüzde 40’lara geldi. Hatta bu oran Akbank’ta yüzde 50’lere ulaştı. Akıllı telefonlar ile temassız yapılan mobil ödemeler 2019’a göre sektörde 9 katına çıkarken, Akbank’ta 15 katına çıktı. Üstelik 2021 yılında mobil ödeme harcamalarında yüzde 26 pazar payıyla, pazarda lider konumundayız. Farklı uygulamaları devreye alacağız.”