31.07.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:
Şirket bu kapsamda hayata geçirdiği ve AxaBot adını verdiği chatbot uygulamasıyla müşterilerinin sigorta ürün ve hizmetleriyle ilgili sorularına hızla yanıt veriyor. Axa Sigorta Facebook sayfasındaki mesajlaşma uygulaması ve Facebook Messenger’dan AxaTurkiye hesabına ulaşanlar, hasar bilgisi sorgulayabiliyor, anlaşmalı kurum ve acente arayabiliyor ve kasko, sağlık sigortası, seyahat sağlık gibi ürünler için poliçe teklifi alabiliyor.
Ölken, “Müşterilerimizden gelen geri bildirimlere önem veren ve sürekli öğrenen, öğrenerek gelişen bir kurum olarak bu iç görüyü değerlendirdik ve AxaBot’u hayata geçirdik. Müşterilerimizin hayatını önemli ölçüde kolaylaştıran uygulamanın öncü ve yenilikçi marka vizyonumuzun yanısıra Axa 4.0 stratejisiyle de birebir örtüştüğüne inanıyorum” dedi.