04.10.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ - Urhan, çevrim içi düzenlenen TAİDER 9. Ulusal Aile İşletmeleri Zirvesi’nin açılışında yaptığı konuşmada, salgın döneminin tüm dünya için, değişken, belirsiz, karmaşık ve muğlak bir dönem olduğunu söyledi.
TAİDER olarak aile şirketlerinin sürdürülebilir büyümesine destek olmak için pek çok çalışma yaptıklarını aktaran Urhan, 9 yıllık bir sürede 300’ü aşkın etkinlikte 10 binin üzerinde kişiye dokunarak Türkiye’deki aile işletmelerinin gündemini yansıttıklarını ve Türkiye’deki aile işletmelerinin sürdürülebilirlik yolculuğunda farkındalık oluşturmaya ve bilgilendirerek destek olmaya çalıştıklarını ifade etti.
Açık iletişim
Fiba Grubu Yönetim Kurulu Başkanı ve TAİDER Üyesi Murat Özyeğin ise aile işletmelerinin kurumsallaşmasının her anlamda ön plan tutulması gereken bir konu olduğunu belirtti. Aile şirketleri arasında açık iletişimin çok önemli olduğunu belirten Özyeğin, yeni jenerasyonun şirket içinde inisiyatif alma konusunda ailelerine karşı açık olmaları konusunda tavsiyede bulunarak, “Biz aile şirketlerini yaşatmak zorundayız. Aile şirketleri değerleriyle yaşıyor. Pandemide en az destek almış şirketler aile şirketleriydi. Aile şirketleri işlere çok daha uzun vadeli bakıyor. Ekonomik kalkınma için çok önemli” dedi.