10.02.2024 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
“Bu yıl Hafele olarak 100’üncü yılımızı kutluyoruz. Yeni yıla yeni ürün gruplarımız ile girdik. Geçtiğimiz yıl ikinci kez katıldığımız Unicera’da (Uluslararası Seramik Banyo Mutfak Fuarı) Häfele Concept 2.0 çatısı altında Türkiye’ye ilk kez getirdiğimiz ankastre ürün gruplarını, banyo ve vitrifiye çözümlerini, mobilya aydınlatma sistemlerini ve tüm akıllı mobilya donanımlarını sergiledik. Yıl sonuna kadar tüm ürünlerimizi son kullanıcıyla buluşturacağımız 80 yeni mağazada olmayı hedefliyoruz. Mevcut hırdavat ürünlerimizin yer aldığı bayiler için de yenilemeye gittik. Olmadığımız illerde 15’e yakın ek bayi anlaşması yapacağız. Talep ve beklentileri değerlendirdiğimizde bu yıl bir satış rekoru beklediğimizi söyleyebiliriz.”
Hızlı büyüyor
Geçen yılı rekor büyüme ile kapattıklarını belirten Uytun, “Bu büyüme trendi önümüzdeki beş yıl artarak devam edecek” dedi. Son dönemde otel projelerinin çok canlı olduğunu bildiren Uytun, “Bu kanalda satışlarımız çok hızla artıyor ve pazar payımız daha da büyüyor” diye konuştu. Uytun, konutlar için özel geliştirdikleri Hafele Consept’e de ankastre ve vitrifiye ürünlerini eklediklerini sözlerine ekledi.