22.08.2023 - 16:23 | Son Güncellenme:
İHA
Alınan bilgiye göre, 30 yaşındaki iş adamı Ali İhsan Uğur, mart ayında merkez Osmangazi ilçesinde elektrikli cipi ile trafik kazasına karıştı.
Uğur, lüks marka aracını Bursa’daki yetkili servis olan A. Otomotiv’e götürdü. İddiaya göre, araç elektrikli olduğu, yetkili bayinin kasko şirketi ile anlaşması bulunmadığı ve aracın perte ayrılıp ayrılmayacağına karar verilemediği için süreç uzadı.
Sürecin sonunda aracın tamir edilmesine karar verildi. Araç yaklaşık 3 ayda araç tamir edildi. Fakat G. Sigorta’dan kaskolu olan araç, A. Otomotiv ile sigorta şirketi arasındaki işlemlerin uzamasından dolayı sahibine teslim edilemedi.
A. Otomotiv'in tamirini tamamladığı aracın G. Sigorta şirketinden ödemesinin beklendiği ifade edilirken, sürecin uzamasından dolayı mağdur olduğunu ve tamiri 10 gün önce tamamlanan aracını teslim alamadığını belirten Ali İhsan Uğur da ekspertiz, mini onarım, yetkili servis ve Gri Sigorta arasında yüzlerce defa telefon görüşmesi yapmaktan bıktığını söyledi.
Ali İhsan Uğur, 5 aylık süreçten sonra araçtan soğuduğunu belirterek, “Bizi çok mağdur ettiler. Aracımla kaza yaptığıma mı üzüleyim, yoksa çok kurumsal olduğuna inandığım ve dünyanın en iyi otomobillerini üreten Volvo firması ile sigorta, ekspertiz ve mini onarım firması arasındaki iletişim beceriksizliğine mi yanayım. Aracımın tamir süreci çok uzadı. Tamir işlemi bitti.
Ancak ihtiyacım olduğu halde aracımı alamadım. Mağdur olduğum bir konuda, aracımın kısa sürede teslim edilmesini bekliyorum. Kazada ben kusurlu olmadığım halde, benden tamire başlamak için kasko şirketiyle anlaşmaları olmadığı gerekçesiyle yetkili servis 150 bin lira teminat istedi. Bunu da yatırdım. Aracımı da teslim alabilmek için 'geri kalan bedeli siz bize ödeyin, kasko şirketinden siz gidip alın. İşiniz hızlanır' diye de bize akıl verdiler" ifadelerini kullandı.