16.07.2024 - 10:39 | Son Güncellenme:
Milenyumla birlikte ticarete adım attıklarını dile getiren MimGrup Kurucusu Murat Oğuz, öğrendikleri teknoloji, pazar ve inovasyon bilgileriyle kurdukları kendi markaları Elmura’nın büyük başarılara imza attığını belirtti.
Avrupa ve Ortadoğu’ya İhracatta %100 Artış HedefiElmura marka ameliyat sonrası giyilen medikal kompresyon korselerinin Türkiye pazarında yüzde 50’nin üzerinde bir paya sahip olduğunun altını çizen Murat Oğuz, şunları aktardı: “Yılda 200 bin adedin üzerinde butik üretim gerçekleştiriyor, 20’den fazla ülkeye ihracat yapıyoruz. En güçlü olduğumuz ülkeler olarak, Balkan ülkelerini, Rusya ve Doğu Avrupa ülkeleri ile Türki Cumhuriyetlerin olduğu Asya ülkelerini sayabiliriz. Özellikle Avrupa ve Ortadoğu’da, bu ülkelerdeki yerel üreticilerin yoğun rekabeti sebebiyle, hedeflediğimiz paya geçen sene ulaşamamıştık. Bu seneden itibaren, distribütörlerimiz ve son tüketiciye doğrudan erişim kanalları oluşturmak suretiyle, bu durumu tersine çevirmeye başlayarak, ihracat rakamlarımızın en az yüzde 100 artacağını öngörüyoruz. Hedefimizde yer alan öncelikli pazarlar Avrupa ve Ortadoğu ile yakın gelecekte Amerika pazarı olarak öne çıkıyor.”
Ar – Ge Yatırımı ile Hamilelik, Günlük ve Farklı Tedavilere Uygun Kıyafetler Üretilecek Hedefledikleri cironun yüzde 8’i oranında Ar – Ge yatırımı yaptıklarını belirten Murat Oğuz, mevcut üretim bandına ek olarak bu sene hamilelik süreci ve sonrasında ihtiyaç duyulan iç giyim ve sportif aktivitelere yönelik kompresyon giysiler ile lenf ödem tedavilerine yardımcı olacak giysiler de üretmeye başlayacaklarını dile getirdi Oğuz, 2023 yılı öncesine kadar özel etiketli üretim düşünmediklerini ancak Fransa, Doğu bloku ülkeleri ve Rusya’dan ciddi şekilde talep aldıktan sonra stratejik değişiklikler yaparak artık bu konuya sıcak baktıklarını aktardı.