EğitimOmnichannel Nedir, Türkçesi Ne Demek? Omnichannel Pazarlama Nasıl Yapılır?

Omnichannel Nedir, Türkçesi Ne Demek? Omnichannel Pazarlama Nasıl Yapılır?

13.12.2021 - 14:05 | Son Güncellenme:

Hemen hemen her gün e ticaret dünyasında yeni bir e ticaret stratejisi çıkıyor. Yeni nesil pazarlamanın dinamiklerini günümüzde daha çok dijital stratejiler oluştursa da geleneksel yöntemlerden kopmuş sayılmayız. Pazarlama araçları da gerek geleneksel gerekse yeni nesil yöntemler olmak üzere her zaman aktif olarak kullanılıyor. Omnichannel nedir, Türkçesi ne demek sizler için derledik.

Omnichannel Nedir, Türkçesi Ne Demek Omnichannel Pazarlama Nasıl Yapılır

 E ticaret girişimcileri, geleneksel ve dijital arasında tercih yapmak zorunda değildir. Her modelin de kendine göre pek çok faydası vardır. 

Haberin Devamı

 Omnichannel Nedir?

 Omnichannel terimi, genellikle var olan kanalların tamamı anlamına gelir. Yani hedefe ulaşmak mevcut bütün yolları kullanmak anlamında kullanılır. Kısacası, ulaşmak isteyenlerin her yoldan ulaşabileceği bir hedefte bulunmak anlamını taşır. Biraz karmaşık gibi görünse de bir pazarlama stratejisi olarak anlatıldığı zaman çok basit bir şekilde kavranabilir.

 Omnichannel Türkçesi Ne Demek?

 Omnichannel kelimesinin Türkçesi “çok kanallı pazarlama” anlamına gelir. Bu yönteme ise hemen hemen tüm kanallar dahil edilebilir. 

 Omnichannel Pazarlama Nasıl Yapılır?

 Omnichannel pazarlama şekli, sadece dijital değil, geleneksel kanallar da değil pazarlama yönteminin bir parçasıdır. E ticaret, çok hızlı bir şekilde büyüyor. Ama bu geleneksel ticaretin yok bittiği anlamına gelmez. Aynı zamanda e-ticaretin web sitelerini de aşarak farklı kanallardan devam etmesi ise çok yönlü bir alışveriş alışkanlığı ortaya çıkardı. Google yaptığı araştırma sonuçlarına göre en az e-ticaret ile geleneksel ticaretin 2024 yılına kadar birlikte büyüyeceği sonucuna ulaştı.