Ege‘Tanıtımın tam zamanı’

‘Tanıtımın tam zamanı’

19.11.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:

Destination İzmir Başkanı Bülent Tercan, “Kentin turizm pastasından hak ettiği dilimi alması için bir an önce tanıtım çalışmaları hız kazanmalı” dedi

‘Tanıtımın tam zamanı’

Destination İzmir Başkanı, ETİK ve SKAL İzmir Yönetim Kurulu Üyesi Bülent Tercan, 2022 yazında kente gelecek turist sayısını artırmak için kış aylarında da etkili tanıtım yapılması gerektiğini vurguladı. Tercan, “Önümüzdeki yaz sezonu beklentilerimiz büyük, gereken altyapıyı şimdiden yapmalıyız” dedi.
Türkiye’nin otellerinde uygulamaya koyduğu Güvenli Turizm Sertifikası ve aşılamadaki başarılı grafiğiyle güvenli bir turizm ülkesi olduğunu kanıtladığını belirten Tercan, “İzmir ve Ege Bölgesi de güvenli turizm bölgeleri arasına girdi. Bu güçlü tarafımızı sürdürülebilir kılmalıyız. Dünyada turizmle öne çıkan ülkelerde, yaz sezonu hazırlıkları başladı. İzmir turizm pastasından hak ettiği dilimi almak için bir an önce çalışmalara başlamalı. Dergilerde, gazetelerde ve sosyal mecralarda İzmir’i tanıtıcı reklamların, haberlerin, programların düzenlenmesi lazım” diye konuştu.
İzmir’in hedefinin 2019 turizm rakamlarını yakalamak olması gerektiğini kaydeden Tercan, “İzmir turizminin ana pazarları olan ülkeleri, Almanya, İngiltere, Hollanda, Belçika olarak sıralayabiliriz. Bu ülkeler başta olmak üzere yurtdışında tanıtıma, reklama kış aylarında özel önem vermeli” ifadesini kullandı.