Egeİzmir Park’a hizmet başarı ödülü

İzmir Park’a hizmet başarı ödülü

13.03.2018 - 00:53 | Son Güncellenme:

Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcılar Derneği (AYD) ile SOYSAL işbirliğinde gerçekleştirilen Alışveriş Merkezleri Hizmet Kalitesi Benchmark Projesi’nde İzmir Park “Hizmet Başarı Ödülü”nü kazandı.

İzmir Park’a hizmet başarı ödülü

Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcılar Derneği (AYD) ile SOYSAL işbirliğinde gerçekleştirilen Alışveriş Merkezleri Hizmet Kalitesi Benchmark Projesi’nde İzmir Park “Hizmet Başarı Ödülü”nü kazandı. “Gizli Müşteri” aracılığıyla toplam 8 ana hizmet unsurunun ölçümlendiği çalışmada İzmir Park en yüksek puanı alan 5 alışveriş merkezinden biri oldu. Ödülü İzmir Park Alışveriş Merkezi Müdürü Fulya Doğan Gülsün aldı. Gülsün, “Ziyaretçilerimize sunduğumuz hizmet kalitesini daimi kılmak ve daha da geliştirmek için çalışmalarımıza devam edeceğiz” dedi.

Haberin Devamı

8 ayrı kategori

Proje kapsamında güvenlik hizmeti, danışma, fiziksel koşullar, temizlik hizmeti, yemek yenilen ortak alanlar, tuvalet hijyeni, sinema ve otopark alanları titizlikle inceleniyor ve gizli müşteriler tarafından yılda 6 kez puanlanıyor.