13.03.2018 - 00:53 | Son Güncellenme:
Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcılar Derneği (AYD) ile SOYSAL işbirliğinde gerçekleştirilen Alışveriş Merkezleri Hizmet Kalitesi Benchmark Projesi’nde İzmir Park “Hizmet Başarı Ödülü”nü kazandı. “Gizli Müşteri” aracılığıyla toplam 8 ana hizmet unsurunun ölçümlendiği çalışmada İzmir Park en yüksek puanı alan 5 alışveriş merkezinden biri oldu. Ödülü İzmir Park Alışveriş Merkezi Müdürü Fulya Doğan Gülsün aldı. Gülsün, “Ziyaretçilerimize sunduğumuz hizmet kalitesini daimi kılmak ve daha da geliştirmek için çalışmalarımıza devam edeceğiz” dedi.
8 ayrı kategori
Proje kapsamında güvenlik hizmeti, danışma, fiziksel koşullar, temizlik hizmeti, yemek yenilen ortak alanlar, tuvalet hijyeni, sinema ve otopark alanları titizlikle inceleniyor ve gizli müşteriler tarafından yılda 6 kez puanlanıyor.