26.07.2009 - 01:00 | Son Güncellenme:
İZMİR Milliyet
Türkiye’de özellikle turizm sektöründe yaygın şekilde kullanılan ‘her şey dahil’ sistemi şimdi de mobilyaya uyarlandı. Bu akımın öncülüğünü, İzmirli Doğrucan Mobilya yapıyor. 20 yılı aşkın süredir faaliyet gösteren firma, krize inat sunduğu fırsatlarla büyük ilgi görüyor.
Genel Müdür Reşat Halıcıoğlu, 50 metrekareyle başladıkları yolculukta bugün 8 bin metrekarelik satış alanına ulaştıklarını, mobilya perakendeciliğinde farklılık oluşturduklarını söylüyor. Sektörde her zaman öncü olduklarını, krize rağmen işçi çıkarmadıklarını belirten Halıcıoğlu, “Kurumsal vizyonumuzu yeniledik. Vitrin ve imaj değişikliğine gittik” diyor.
Üç şubeleri, bir de outletleri bulunduğunu kaydeden Reşat Halıcıoğlu, “Outletimizde seri sonu ürünleri çok uygun fiyatlarla tüketiciye sunuyoruz. Mağazalarımızda 120 çeşit farklı ürün sergiliyoruz. Gittiğimiz yere hareket getiriyoruz. Karabağlar şubemizin açılmasıyla bölge büyük hareketlilik kazandı. Burası çarşı mağaza haline geldi” diye konuşuyor.
‘Her şey dahil’ sistemini Türkiye’de ilk kez mobilya sektörüne uyguladıklarını, hem evlenmek hem ev kurmak isteyenlere önemli fırsatlar sağladıklarını ifade eden Halıcıoğlu, “Müşterilerimizden büyük ilgi gördü, satışlara olumlu yansıdı” diyor.
Sektörde ilk kez “Tüketiciyi Koruma Sertifikası” aldıklarını da sözlerine ekleyen Reşat Halıcıoğlu, “Doğrucan Mobilya’da ödeme planını müşteri belirliyor. Bütçesi ve imkanları neyse ona göre seçiyor. İki yıl ürün, dört sene de Doğrucan garantisi veriyoruz” diye konuşuyor.