21.02.2022 - 07:01 | Son Güncellenme:
Türkiye’de turizmin ilk başladığı yer olan Kuşadası’nda üç yıl boyunca devam eden HORECA Fair, kabına sığmadı ve İzmir’e adım atarak sesini dünyaya daha gür duyurmaya başladı. HORECA Fair’in, Türkiye’nin turizm hedeflerinin anahtarlarından biri olduğunu belirten Ceylan, etkinliğin dünü, bugünü ve geleceğini değerlendirdi.
- HORECA Fair’de hedef nedir?
Bu fuarın tedarik ayağı çok güçlü. Sektörün A’dan Z’ye tüm ihtiyaçlarını HORECA Fair’den karşılaması için yola çıktık. Hedef buydu.
- Peki hedef tuttu mu?
Sektörün önde gelen firmaları, tedarikçiyle aynı masaya oturdu ve sezon için hazırlıklarını planladı, ihtiyaç duyduklarını satın aldı. Personel sayısı itibariyle yüksek istihdam sağlayan işletmeler, hastaneler, yurtlar da gelip HORECA’dan alışveriş yapma imkanı elde etti. Yani hedef tuttu.
- Bizi nasıl bir sezon bekliyor?
Pandeminin yarattığı olumsuz tablo, küresel ekonomideki negatif ilerleyişe karşın HORECA Fair, umut oldu. Türk turizminin bu yıl diğer ülkeleri geride bırakacağının işaretlerini aldık. Sektör, HORECA Fair ile sezona çok iyi bir hazırlık yaptı.