05.11.2018 - 21:46 | Son Güncellenme:
İZMİR DHA
Müşterilerin, yeni düzenlemeden yararlanabilmek için sözleşme hesaplarına ait iletişim bilgilerini güncellemeleri gerekiyor. online.aydem.com ile online.gediz.com web sayfaları üzerinden veya en yakın müşteri ilişkileri merkezinden, fatura bildirim tercihleri değiştirilebiliyor. e-Arşiv Fatura uygulamasına başvuruların tamamlanmasının ardından ilk dönem faturalar, e-posta veya kısa mesaj yoluyla gönderilecek, devam eden dönemlerde ise kâğıt fatura yöntemiyle herhangi bir bildirim yapılmayacak. Müşteriler, bu üç farklı fatura alımı seçeneklerinden yalnızca birini tercih edebilecek.
Konu ile ilgili açıklama yapan Bilgi Teknolojileri Müdürü Osman Marangoz, “Aydem ve Gediz olarak 4.7 milyon müşterimize daha hızlı ve kaliteli hizmet sunabilmek için çalışıyoruz” dedi.