17.03.2022 - 00:46 | Son Güncellenme:
Soyer, Türkiye’nin ayakkabı sektöründe dünyanın yedinci büyük üreticisi olduğunu belirtti, şu vurguları yaptı: “Fakat ihracat rakamlarında ilk 20’nin dışındayız. SHOEXPO sektörümüze, dünyadaki tasarım trendlerini takip edebileceği, katma değeri yüksek ürünlere yönelebileceği yepyeni bir ufuk açıyor. Türkiye’de büyük çoğunluğunu KOBİ’lerin oluşturduğu, fuar deneyimi olmayan, ihracatla tanışmamış ayakkabı ve deri sektörü üreticile-rimize yepyeni bir kapı aralıyoruz. Türkiye’de bir ilk olan projemizle 40 işletmenin SHOEXPO’ya ücretsiz katılımını sağlıyor ve uluslararası alıcılarla buluşturuyoruz.”
26 ülkeden katılım
Fuarda Azerbaycan, Belarus, Birleşik Krallık, Bosna-Hersek, Cezayir, Çekya, Ermenistan, Filistin, Fransa, Gana, Gürcistan, Irak, İspanya, İsrail, İtalya, Karadağ, Kazakistan, Kıbrıs, Kosova, Lübnan, Moldova, Polonya, Romanya, Rusya, Ürdün ve Yunanistan’dan dışsatım için ziyaretçiler bulunu-yor.
Ayakkabı, çanta, saraciye, deri konfeksiyon gibi ürün gruplarının sergileneceği fuara; Adana, Gaziantep, Hatay, İstanbul, İzmir, Konya ve Mani-sa’dan yaklaşık 100 firma katılıyor.