20.03.2018 - 07:03 | Son Güncellenme:
Snapchat’in geçtiğimiz günlerde yayınlanan reklamında, Rihanna ve Chris Brown’un olduğu bir oyun ve şiddete özendiren “Rihanna’ya tokat” ibaresi yer alıyordu. Uygulama içinde yayınlanan reklamda kullanıcılara “Rihanna’yı tokatlamayı mı, yoksa Chris Brown’ı yumruklamayı mı tercih edersin?” sorusu soruluyordu. Rihanna, reklamı görünce Instagram’ından şirketi kınadığını belirten bir paylaşımda bulunmuştu.
Şirket, daha sonra Rihanna’dan özür dileyip reklamı kaldırsa da zarara engel olamadı. Barbadoslu şarkıcının paylaşımından sonra Snapchat, borsada 800 milyon dolar değer kaybetti. Şirketin değerinin 15 Mart’ta ortalama yüzde 4, bir gün sonra da yüzde 1 daha değer kaybettiği öğrenildi. Rihanna gibi bir diğer ünlü Kylie Jenner da geçen ay, artık Snapchat kullanmadığını söyleyince, şirket 1,3 milyar dolar değer kaybetmişti.