Patlayan bombalar, hainlerin darbe girişimi, yükselen dolar... Son günlerde birlik ve beraberlik algısıyla yavaş yavaş normale dönen hayatımız, zor günleri üzerinden atmaya çalışıyor. Sinir ve streslerini eğlence mekanlarında atmak isteyenlerse kapalı kapıları görünce iyice sinirlendi. Öyle ki bir GSM şirketinin genel müdürü olan arkadaşım “Emrah ne olacak bu Türkiye’deki gece hayatı? Çeşme, Bodrum bile fişi çekmiş
durumda. İstanbul’da nereye gitsek hayat durmuş, mekanlar ya kapalı ya da bomboş” şeklinde sitemde bulundu.
Bu sözleri son altı ayda çoğu kişiden, yüklem ve özneleri farklı şekilde duydum! Siz değerli okurlarımız için bu hafta, yavaş yavaş canlanacak olan İstanbul gece hayatının ayakta duran eğlence semtleri, restoranları ve ikon
markalarını kaleme aldım.
Lüks semtler ön planda
Türkiye’nin eğlence turizmi algısını yaratan Ortaköy Reina, kriz dönemlerinde bile eğlence sevenlere hizmet sunarak kalitesini ortaya koydu. Yerli ve yabancı turistin büyük ilgi gösterdiği mekan eğlencenin yanı sıra yeme içme hizmetiyle de ön planda.
Şık topuklu ayakkabı giymeyi tercih eden kadınların bir numarasında her zaman Reina var.
Bebek’in ikon markası Happily
Ever After, değişen yemek menüsü
ve sosyalleşmek için ideal olan bahçesiyle kriz dönemini başarıyla atlattı. İşletmeci Sabri Apatarkan’ın değiştirdiği yemek menüsü, kaliteli hizmet anlayışı mekana çok şey kattı.
Son iki yılın en hit bölgesi Arnavutköy, kriz dönemini sokak partileriyle atlattı. Any, Whisper, Hudson ve Alexandra’nın küçük mekanlarında çalan şarkılarla yüzlerce kişi kendini sokaklara attı ve sabahın
ilk ışıklarına kadar eğlendi.
Salaş eğlence severlerin kriz anlarındaki tercihleri Nişantaşı Kozmonot ve Karaköy Verde oldu. Özellikle Verde’de cuma günleri Caner Kızıl’ın sahnesini dinlemeye gelen kitle neredeyse tüm sokağı kapattı.
Yeni moda havuz partileri
Çeşme ve Bodrum’a gidemeyenler kısa süreli soluk almak için Kilyos High Beach’i tercih ediyor. İçinde Alaçatı Meyhanesi, Cano ve Zoom markalarını barındıran bu plaj; happy hour partileriyle gençlerin gözdesi.
30 ile 60 TL arasında değişen giriş ücretleriyle dikkat çeken plaj, bu yazın yükselen değeri. X Large’ın yıllardır işletmeciliğini yapan Mustafa Doğan Yılmaz’ı başa getiren yetkililer, yaklaşık bin kişiyi aynı anda ağırladıkları mekanlarında köpük partilerinin de olduğu havuz partisi yapıyor.
Yeni modaya ayak uyduran Hilton İstanbul Bosphorus, hafta sonları metropool etiketi altında havuz
partileri düzenleyecek. Birbirinden
ünlü isimlerin yer alacağı ilk parti
bu cumartesi başlıyor.