The ONE Awards ödülü Gliss'in
Marketing Türkiye dergisinin AKADEMETRE işbirliğiyle “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasını temel alan “The ONE Awards” Bütünleşik Pazarlama Ödülleri sahiplerini buldu.
Schwarzkopf’un dünyaca ünlü saç bakım markası Gliss, marka algısını en fazla artıran kurum ve markalar arasında yer alarak ödül almaya hak kazandı.
Marketing Türkiye, bütünleşik pazarlama yaklaşımıyla hareket ederek marka değerini ve itibarını en çok artıran markaları ödüllendirdi. Bütünleşik pazarlama alanında, bu yıl ikincisigerçekleştirilen “The ONE Awards” ödül töreninde Gliss, kendisektöründe itibarını en fazla artıran marka olarak ödüle layık görüldü. Gliss’e ödül getiren tüketici araştırması, 1.200 kişinin katılımı ile Türkiye genelinde gerçekleştirildi.
Ödülü, GlissMarka Müdürü Barış Erdoğan aldı. Gerçekleştirdiği konuşmada, Gliss’in 50 yıldır yeniliklerle özdeşleşmiş bir marka olduğunu vurgulayan Erdoğan, marka farkındalığı yaratmak ve marka algısına yatırım yapmak için de yoğun şekilde çalıştıklarını ifade etti.
Barış Erdoğan, bu ödülün kendilerini motive ettiğini, özellikle tüketiciler tarafından seçilmiş olmanın, kendileri için en büyük ödül olduğunu belirtti. Elde ettikleri başarıda pay sahibi olan herkeseemek, çaba ve gayretleri dolayısıyla teşekkür etti.
Gliss’inPR faaliyetlerini yürütenMed Partners Reklam ve Halkla İlişkiler Ajansı da marka algısının artırılmasında gösterdiği başarılı çalışmaları dolayısıyla sertifika ile ödüllendirildi.