Gürallar Yapı'dan çalışan dostu ofis binası!
Lapis Han, kreş ve etüd odaları ile ofis sektöründe bir ilke imza atıyor.
Gürallar Yapı Genel Müdürü Evrim Karayel: Çalışan dostu ofis kavramını sektörün gündemine getiriyoruz
Lapishan projesi hakkında tüm detaylar için tıklayın!
Kartal’da gerçekleştirdiği Lapis Han adlı ofis projesiyle gayrimenkul geliştirme alanına adım atan Gürallar Yapı sektöre yeni bir soluk getiriyor. 32.000 metrekare inşaat alanına sahip proje bünyesindeki kreş ve etüd odaları ile sektörde bir ilke de imza atıyor.
“Çevreye ve doğaya saygılı; sürdürülebilir, insanların yaşamaktan, çalışmaktan ve sosyal hayatlarını geçirmekten mutlu olacağı gayrimenkul projelerine imza atmak için yola çıktık” diyen Gürallar Yapı Genel Müdürü Evrim Karayel, Lapis Han’ın “çalışan dostu bir proje” olduğunu söylüyor.
57 metrekareden başlayıp, 2.000 metrekareye kadar birleşebilir ofis alanlarından oluşan ve 160 adet ofisin bulunduğu Lapis Han, geniş iç avluları, dikey bahçeleri, yatay bahçeleri ve terasları ile çalışanlara yeşil ve ferah bir iş ortamı vaad ediyor. Lapis Han’da günlük ihtiyaca cevap verecek pek çok imkan bulunuyor. Öncelikle hizmet sektöründe, ofis ortamında çalışanların en önemli sorunlarından biri olan kreş, çocuk bakıcısı gibi sorunlar ortadan kalkıyor.
Çalışan dostu ofis binası
Evrim Karayel, Lapis Han’ı tasarlarken, “çalışanlara daha mutlu ve verimli çalışabilecekleri iş ortamı nasıl sağlarız” sorusuna yanıt aramakla işe başladıklarını söylüyor ve Lapis Han’da hem çalışanların hem iş verenlerin konforunun üst düzeyde sağlandığını belirtiyor.
Karayel şunları söylüyor;
“Ofislerde çok sık kullanılmayan toplantı ve video konferans odalarını, ücretsiz olarak kullanıcıların hizmetine sunuyoruz. Ayrıca, yine her katta bulunan arşiv odalarında her ofis sahibine bir özel arşiv alanını veriyoruz. Yine Lapis Han’da bulunan ofis sahipleri, dilerlerse asistan hizmetini kullanarak seyahatlerini planlayacak veya rezervasyonlarını yaptırabilecekler. Tüm bu hizmetlerin yanında, isteyen ofis sahipleri de, mülklerini kiralamak veya yeniden satmak isterlerse, kendilerine 2.el yönetimi hizmetini de sunacağız. 8 kattan oluşan projemizin alt katında da restoran/kafeterya alanı ve alışveriş üniteleri yer alacak. Lapis Han’da çalışanlar, binadan çıkmadan, yeme/içme, kırtasiye, banka gibi tüm ihtiyaçlarını karşılayabilecekler. Lapis Han 15 ay gibi kısa bir sürede son kullanıcının hizmetine sunulacak. Aslına bakarsanız “çalışan dostu ofis” kavramını gayrimenkul sektörünün gündemine getiriyoruz.”