AdvertorialCaddeYıldız güvenilir mi?
Sponsorlu

CaddeYıldız güvenilir mi?

16.05.2022 - 17:39 | Son Güncellenme:

CaddeYıldız mobilya (Tobb) Türkiye odalar ve borsalar birliği tarafından verilen ve denetlenen güven damgasına sahiptir. Sadece bu damgaya sahip olan e-ticaret siteleri "TR-GO" logosu kullanabilir ve logo www.caddeyildiz.com adresinde yer almaktadır.

CaddeYıldız güvenilir mi

CaddeYıldız mobilya kategorisinde güven damgasını alan ilk şirkettir. Ticaret odasında 1992 yılından beri lokal olarak mağaza (marka) kaydı bulunan şirketin, aynı zamanda 2010 yılından beri e-ticaret faaliyetini de sürdürdüğü ve güven damgası alan ilk şirket olduğu belirtilmektedir. E-ihracatta 2020 yılında pandemi süreci ile birlikte yurt dışı satışlarında kayda değer bir büyüme sağlayan firmanın, satış taleplerinin önemli bir yüzdesi yurt dışına aittir. Dünya’nın her yerine teslimat yapan bir mobilya markası olan CaddeYıldız, geniş lojistik ve servis ağı ile hem yurt içinde hem de yurt dışında güven ve hizmet odaklı bir satış politikası yürütmektedir. Mobilya sektöründe 30 yıllık tecrübesiyle öne çıkan CaddeYıldız Mobilya, yurtdışında en çok Bulgaristan, Almanya, Fransa, Avusturya ve İngiltere’ye satış gerçekleştirmekte. Yurt içinde 81 ile gönderim yapan şirket ücretsiz gönderim, ücretsiz montaj ve ücretsiz servis imkanı ile öne çıkıyor. Toptan satışlarda da pek çok bayi ile devam eden sözleşmeye sahip olan firma aynı zamanda mobilya satışı gerçekleştiren kurumsal ölçekli firmalara da ürün tedariği sağlamaktadır. 

CaddeYıldız Şikayet Var Mı?

Günümüzde her şeyin kullanıcı odaklı deneyime dayalı olduğu ve e ticaretin özellikle pandemi sonrası git gide popüler bir hal aldığı Dünya’da alışveriş öncesi tercih etmek istediğimiz markaların en çok da şikayet ve çözüm oranlarına odaklanıyoruz. CaddeYıldız mobilya satış, sipariş ve dağıtım hacmine göre hesaplama yapıldığında şikayet oranının aynı sektörde yer alan diğer markalardan %80 oranında ciddi ve iddialı bir istatistikle daha az şikayete sahip olduğunu iletmektedir. Servis ağının hem yurtiçi hem de yurt dışında geniş olduğu bilinen firmanın 30 yıllık ticaret geçmişi bulunmaktadır. Şikayete konu problemleri hızlı çözebilmek için yürütülen prosedürde ise; teslimat sonrası memnuniyet ölçümü için müşteri hizmetleri tarafından ulaşılan müşterilere teslim aldıkları ürünlerde bir memnuniyetsizlik mevcut mu ve markayı-ürünleri nasıl değerlendirirsiniz sorusu yönetilmektedir. Bu noktada müşterinin herhangi bir yere başvurmasına dahi gerek duymadan varsa şikayet kaydı açılarak taahhüt edilen süre içerisinde çözüme kavuşturulmaktadır. Şirket kullanıcı odaklı ya da ürün odaklı olması fark etmeksizin Dünya’nın her yerine gönderdiği ürünlerde garanti kapsamında ücretsiz parça desteği sunuyor. Ürünlerin kalitesi kadar teslimat ve sonrasını kapsayan aşamalar içinde ciddi yatırımlar yapan CaddeYıldız, tüketici tarafından güven inşa eden ticari adımlar atmaya devam ediyor.

Bu bir ilandır.