BasketbolKusursuz birliktelik

Kusursuz birliktelik

16.09.2015 - 02:30 | Son Güncellenme:

FIBA’nın da resmi sponsorları arasında yer alan Head&Shoulders’ı bünyesinde bulunduran P&G CEO’su Tankut Turnaoğlu ile FIBA Medya ve Pazarlama Genel Direktörü Leenders, Berlin’de basın mensuplarıyla buluştu, planlarını anlattı.

Kusursuz birliktelik

Basketbolda Avrupa Şampiyonası heyecanı tüm hızıyla devam ederken, FIBA’nın resmi sponsorları arasında yer alan Head&Shoulders da desteğini sürdürüyor.

Haberin Devamı

Head&Shoulders markasını bünyesinde bulunduran Procter and Gamble CEO’su Tankut Turnaoğlu basketbola yaptıkları destek ile hem sosyal sorumluluk alanında önemli işler yaptıklarını, hem de bu sporu daha az duymuş kitlelere ulaştırdıklarını, bu birlikteliğin devam etmesini istediklerini söyledi.

‘3x3 renk kattı’

Türkiye’den başlayan bu birliktelik nedeniyle gururlu olduklarını vurgulayan Turnaoğlu, hem devam eden Avrupa Basketbol Şampiyonası’nın destekçisi, hem de FIBA’nın büyük önem vererek Olimpiyatlar’a da taşımayı hedeflediği 3x3 turnuvalarının Türkiye’deki düzenleyicisi olarak basketbola renk kattıklarına inandığını anlattı.

Turnaoğlu, Türk Basketbolu’nun yeni yıldızı Cedi Osman’ın da Head&Shoulders’ın yüzü olmasının da kendilerine güç kattığını ve genç oyuncunun draft edilmesi nedeniyle NBA’e yönelik de bir reklam hazırlayabileceklerini ifade etti.

Haberin Devamı

Heyecan yükselecek

Basketbol medyasıyla gerçekleşen buluşmada yer alan isimlerden birisi de FIBA Medya ve Pazarlama Genel Direktörü Frank Leenders ise kendilerine gerçekten çok önemli bir ortak bulduklarına inandığını ve ilk günden bu yana büyük adımlar atıldığını söyledi. Leenders, 2017 yılından itibaren Avrupa Şampiyonaları’nın 4 yılda bir yapılacağını, eleme maçlarıyla milli takım heyecanının tüm sezona yayılacağını belirterek, “Bu durum da yerel liglerin izlenirliğini de artıracaktır. Çünkü insanlar, milli takımlar sayesinde basketboldan hiç uzak kalmayacak.

Ayrıca bu sezon ilk kez gerçekleştirilen, eleme maçlarının farklı ülkelerde oynanması sisteminin sonuçlarını da dikkatle izliyoruz ve gelecek sezonlarda hangi sistemle devam edeceğinin kararını bu sonuçlara göre vereceğiz” dedi.

Metrocity’de büyük buluşma

Basketbolda yıl boyunca bitmeyen heyecan bu kez Metrocity AVM’de doruğa çıkacak. Ünlü konukların, ödüllü yarışmaların, heyecan dolu aktivitelerin yaşanacağı Ballbasket2015 Streetbal Turnuvası, 10-11 Ekim tarihlerinde Levent’teki Metrocity AVM’de düzenlenecek. Turnuva öncesinde basketbolun ünlü isimleri Cuma günü basketbolseverler ile buluşacak. Murat Murathanoğlu, İsmet Badem, Ertuğrul Erdoğan, saat 18.00’de Metrocity AVM -4. kattaki söyleşi sahnesinde halka açık basketbol panelinde soruları yanıtlayacak.

Haberin Devamı

Vivident yeni sponsor

Sakız sektörü markalarından Vivident, Basketbol Süper Ligi’nin resmi sponsoru oldu. Federasyon ile Vivident arasında üç yıllık sponsorluk anlaşması imzalandı. Sponsorluk imza toplantısında, Türkiye Basketbol Federasyonu Başkanı Harun Erdenay, Perfetti Van Melle Türkiye Genel Müdürü Corrado Bianchi, Perfetti Van Melle Sakız Grubu Kıdemli Marka Müdürü Çiğdem Serim ve Basketbol Süper Ligi Direktörü Samer Şenbayrak bir araya geldi.

Yazarlar