10.05.2016 - 10:40 | Son Güncellenme:
Finansal ve sportif açıdan zor zamanlar geçiren Galatasaray, 2003’ten itibaren lisanslı terliklerinin üretim ve satışını gerçekleştiren Twigy ile de yolları ayırdı. Kulübün UEFA Kupası’nı kaldırdığı 2000 yılının ardından başlatılan lisanslı ürünlerden gelir elde etme hamlesinde en eski partnerlerinden olan Twigy ile ticari konularda yaşanan anlaşmazlık sonrası yeni sezon için anlaşma yenilenmediği öğrenildi. Twigy mağazaları, GS Store’lar ve diğer kanallarda yapılan terlik satışlarından sabit ücretin yanı sıra, gelir üzerinden de yüzde 15 civarı pay aldığı ifade edilen kulübün daha yüksek kazanç hedeflediği konuşuluyor.
ZİYLAN İLE GÖRÜŞÜLÜYOR
Mevcut koşullarda beklenen anlaşmanın sağlanıp sağlanamayacağı merak konusuyken, terlik lisansı için Flo, Polaris ve Lumberjack’in sahibi olan Ziylan Grup ile görüşüldüğü de gelen bilgiler arasında. Mali kriterlere uymadığı gerekçesiyle Avrupa Kupaları’ndan 1 yıl men edilen, formadaki göğüs sponsoru Dumankaya İnşaat’a ‘paralel yapı’ operasyonu kapsamında soruşturma açılınca mukaveleyi fesheden Galatasaray’ın futbolda şampiyonluk şansı kalmadığı için ürün satışından kaynaklanan gelirlerinin de düşeceği öngörülüyor.
UNUTULMAZ SLOGANLARIN YARATICISI
Beşiktaş’ın ve belli dönemlerde Fenerbahçe’nin de lisanslı terliklerini üreten Twigy, statlarda görmeye alışılan Terlik Adam figürünün sahibi. Şirket, Galatasaray’ın son 13 yıldır kazandığı başarıların ardından çok konuşulan pek çok sloganın da yaratıcısı... (Habertürk)