29.11.2016 - 02:30 | Son Güncellenme:
Ligde ve Avrupa’da coşan Fenerbahçe’de saha içi sonuçları kadar saha dışındaki hamleler de alkış alıyor. Arka arkaya 7 maçtan galibiyet çıkaran sarı-lacivertliler, bu başarıyı kurumsal anlamda da değerlendirdi. Galatasaray derbisinden önemli bir reaksiyon gösteren Fenerium mağazası, son Çaykur Rizespor maçında sonra da benzer bir atılımı yaptı.
Moussa Sow’un röveşatasıyla farka koşulan mücadelenin hemen ardından mağazalarda büyük dikkat çeken yeni ürünler satışa sunuldu. Sow ile klasikleşen röveşata golüne atıfta bulunularak formalar terse çevrildi. Sosyal medya aracılığıyla yayılan bu forma hamlesi taraftarlardan destek aldı.
Bu hamleyle formalara ücum eden taraftarlar hem Galatasaray derbisinin etkisi hem de önceki günkü forma hamlesiyle son bir haftada 4 milyon TL’ye yakın alışveriş gerçekleşti.
Geçtiğimiz hafta Kadıköy’de oynanan ve 2-0 kazanılan derbi mücadelesinin bitiş düdüğüyle beraber de benzer refleks verilmişti. Hemen stat ekranlarından ‘Hello Kitty derbi özel’ tişörtleri piyasaya sürülmüştü. Tişörtler 1 saat içinde tükenmişti.
Teşekkür mesajı
Fenerbahçe Kulübü, Çaykur Rizespor ile deplasmanda yaptığı karşılaşmanın ardından teşekkür mesajı yayımladı.
Kulübün internet sitesinde yer alan mesajda, “Fenerbahçemizin deplasmanda Çaykur Rizespor’la oynadığı karşılaşma öncesinde, maç sırasında ve sonrasında aldıkları güvenlik önlemleriyle karşılaşmanın olaysız geçmesini sağlayan Rize ve Trabzon il güvenlik personeline, jandarma ve polis birimlerine, bu birimlerde çalışan tüm personele, bizi evimizde gibi hissettiren, başta Çaykur Rizespor Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Metin Kalkavan’a, Çaykur Rizespor yönetim kurulu üyeleri ve kulüp personeline, Fenerbahçeli ve Rizeli Fenerbahçe dostlarına, Rize’deki Fenerbahçe taraftarlarına teşekkürlerimizi sunarız” ifadelerine yer verildi.