Netflix orijinal içerik için 8 milyar dolar harcayacak
Netflix her geçen gün daha da çok küreselleşiyor ve bir anda dünyanın en önemli markalarından birine dönüşmüş durumda. Buna elbette şaşırmıyoruz çünkü televizyon izlemiyor, televizyon yerine artık ciddi ciddi sosyal medyada dönen videoları ya da Youtuber'ları takip ediyoruz. Klişeleşmiş kalıplardan fena halde sıkılmış durumdayız. Tam da bu noktada Netflix'in her geçen büyümesi hiç de şaşırtıcı değil.
Netflix, orijinal içerik için 2018 yılında, yani bu yıl tam 8 milyar dolar harcayacağını duyurmuş.
2017'de Netflix 7 milyar dolar harcayacağını duyurmuştu, bu yıl bu rakam 1 milyar dolar daha artmış durumda.
Şirketten 27 Şubat'ta yapılan açıklamada bu yıl Netflix'in yapacağı yatırımlar bir kez daha paylaşılmış.
Netflix'te tam 700 orijinal dizi ve film bizi bekliyor bu yıl.
700!
Şaka değil gerçek
Şaka gibi geliyor ama değil.
Şirketin mali işler müdürü David Wells, "Orijinal içerik üretmeye devam edebiliyoruz çünkü her şey yolunda ilerliyor, yürüdüğümüz yol daha da derinleşiyor" diyor.
Söz konusu 'izleme' olduğunda bu dönemde en çok ihtiyacımız olan şey orijinal içerikler, çünkü izleyiciler eski kalıplardan fena halde sıkılmış durumda.
Dünya dönüşüyor mu?
Artık bilmem kaç yıllık kurallar can sıkıcı kabul ediliyor.
Dolayısıyla orijinal olan her içerik "Yeni bir yolculuk" olarak görüldüğü için dikkate değer bulunuyor.
Bu tarz orijinal içeriklere büyük yatırımlar yapıldığını görmek dünyanın farklı bir yere doğru gittiğinin çok net kanıtı değil de ne?
twitter.com/mayksisman
instagram.com/mayksisman
youtube.com/mayksisman
can.sisman@milliyet.com.tr