10.02.2025 - 16:48 | Son Güncellenme:
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı (İBB), 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu kapsamında istihdam edilmek üzere toplamda 1.532 memur alımı gerçekleştirecek. Başvuruda bulunmak isteyenler, İBB memur alımı başvurusu nasıl yapılır, şartlar nedir öğrenmek istiyor. İşte İBB memur alımı başvuru tarih aralığı ve başvuru tarihleri hakkında bilgiler
İBB memur alımı başvuru işlemleri elektronik ortamda e-Devlet üzerinden yapılıyor.
Adaylar, KPSS puanlarına göre sıralanacak ve her unvan için boş kadro sayısının beş katı kadar aday sınavlara çağrılacak. İtfaiye Eri ve Zabıta Memuru adayları, yazılı ve uygulamalı sınavlara katılacak. Uygulamalı sınav öncesinde adayların boy ve kilo ölçümleri yapılacak. Şartları sağlamayanlar sınava alınmayacak ve gerçeğe aykırı beyanda bulunan adaylar hakkında yasal işlem başlatılacak. Eksik veya yanlış bilgiyle yapılan başvurular işleme alınmayacak.
Başvurular, 10-16 Şubat 2025 tarihleri arasında tamamlanacak.
Sınava katılacakların listesi, 24 Şubat 2025 tarihinde İBB’nin resmi internet sitesi üzerinden ilan edilecek. Adaylar, sınav giriş belgelerine e-Devlet üzerinden erişebilecek. Sınavı kazanan adaylardan istenecek belgeler ve atama işlemleriyle ilgili bilgiler ayrıca İBB’nin internet sitesinden duyurulacak.