CaddeSÜRPRiZ SPONSOR

SÜRPRiZ SPONSOR

20.07.2013 - 19:00 | Son Güncellenme:

Alkol yasası nedeniyle Türkiye’de tanıtım ve sponsorluk yapamayacak olan alkollü içecek markaları çözümü yurt dışında arıyor. Avrupa’nın en büyük müzik festivali Sziget’in sponsorlarından Yeni Rakı, gözünü diğer festivallere dikti

SÜRPRiZ SPONSOR

2011’de dünyanın dev içki markalarından Diageo bünyesine katılan Mey İçki, lokomotif markası Yeni Rakı’yla önemli bir adım atarak, Avrupa’nın en büyük müzik festivali Sziget’in resmi sponsorlarından oldu.
5-12 Ağustos arasında Macaristan’da gerçekleşecek Sziget Festivali’ndeki önemli çadır alanlarından ‘Roma Tent’in isim hakkını alan Yeni Rakı, festival alanına da iki bar kuracak.
Festival süresince rakı tadımları, atölye çalışmaları gibi aktiviteler düzenleyecek Yeni Rakı, ‘Fusion Is Beautiful’ (kaynaşma güzeldir) temasıyla İstanbul’un değerlerinin iletişimini Macaristan dışında Fransa, Çek Cumhuriyeti, Bulgaristan, Slovenya, Portekiz ve Romanya gibi ülke-lerde de yapacak.

Haberin Devamı

400 BiN ZiYARETÇi

ObudaI Adası’nda 1 milyon metrekarelik alanda, toplam 60 sahne üzerinde günde 200 performans düzenlenecek. Sziget Festivali’nde, Nick Cave and The Bad Seeds, Blur, Mika, Skunk Anansie, Editors, Franz Ferdinand, David Guetta, Biffy Clyro gibi önemli isimleri izleme fırsatı bulacak ziyaretçilerin sayısının 400 bini geçmesi bekleniyor.