28.10.2015 - 14:06 | Son Güncellenme:
Tüm dünyada 44 yıldır makasını ve logosunu ikonik bir seviyeye taşıma başarısını göstermiş olan efsanevi Hard Rock Cafe, dünya çapında 16.sını gerçekleştireceği PINKTOBER® kampanyasını bu yıl Belçim Bilgin’in sözcülüğünde ilk kez Türkiye’ye taşıdı.
İYİLİĞE ZAMAN AYIRIN
“Take time to be kind” (iyiliğe zaman ayırın) başlığı altında her yıl Ekim ayı boyunca meme kanserine karşı küresel farkındalığın artmasını hedefleyen PINKTOBER®’ın Türkiye sözcülüğünü üstlenen Belçim Bilgin’in Eylül ayında başlayan çalışmalarını duyurmak için hazırlanan video tüm sosyal medyada yayına girdi.
Geçen ay evinde gerçekleştirdiği özel bir davetle kampanyayı başlatan Belçim Bilgin’in seslendirmesinde hazırlanan film, meme kanserine erken teşhis için katkı sağlamak isteyen herkesi bu kampanyaya dahil olmaya davet ediyor. Hard Rock Cafe’nin Pinktober® için hazırladığı özel pembe “Hard Rock Cafe” logolu t-shirt’leri, pin’lerini web sitesi üzerinden satın alarak kampanyaya katkıda bulunabilirsiniz.
Hard Rock Cafe Istanbul’un açıldığı günden bu yana en önemli iş ortaklarından olan BKM ise Pinktober® için MEVA’ya yaptığı bağış sayesinde yüzlerce kadının ücretsiz erken teşhis imkanlarından faydalanmasını sağladı.
GÖĞSÜNDEN VURULAN KADINLAR İÇİN
Dünyadaki her 9 kadından birinin meme kanseri tehdidi altında olduğunu biliyor muydunuz? Avrupa'da her yıl yaklaşık bir milyon kadın meme kanseri nedeni ile tedavi görüyor. Dünyada her 3 dakikada bir kadın bu hastalığa yakalanıyor. Ve ne yazık ki, her 11 dakikada bir kadın, bu yüzden hayatını kaybediyor.
2015 Pinktober® Kampanyası; Belçim Erdoğan’ın sözcülüğü ve BKM’nin değerli desteği ile bu yıl daha çok kadına ve dolayısıyla aileye ulaşmayı, bu konuda bir farkındalık yaratmayı hedeflemektedir . Bu fırsattan yararlanmak isteyen ve imkanı olamayan tüm kadınlarımızın Ekim ayıboyunca doğrudan MEVA ile iletişime geçmeleri yeterli olacaktır.
Katkılarınız ve Bilgi için
www.memekanseri.org
#pinktober #pembeyleyasa