CaddeJEAN’i YIRTIN AMA RUHUNU ÖLDÜRMEYiN

JEAN’i YIRTIN AMA RUHUNU ÖLDÜRMEYiN

15.08.2014 - 19:19 | Son Güncellenme:

Çok sevdik... Genç-yaşlı, ince-şişman, oldu-olmadı demiyoruz;yırtık pırtık dolaşıyoruz yıllardır... Şimdi bir de patchwork modası geldi.

JEAN’i YIRTIN AMA RUHUNU ÖLDÜRMEYiN


Şu ana dek bizden sadece Özge Ulusoy ve Serenay Sarıkaya’da gördüm. Burcu Esmersoy, gardırop gurusu Buse Terim falan da giydi mi, olay biter!
Ne yırtığa, ne de yamalıya itirazım var; itirazım kullanılış biçimine.
Arkadaşım madem yırtık kotu giydin; salaş, rahat görünmek istiyor olmalısın...
Tak altına spor ayakkabılarını, Birken’lerini, sandaletlerini; çıplak ayağa bile razıyız... Ama bırak o topukluları, dolgu bile olmaz! Güven azıcık kendine. Giydiğin kıyafetin ruhunu yakala biraz.

AVŞAR YAPAR...

Yapamıyorsan, illa o dev topuklularla yaşlanacaksan, o zaman ‘punk’ akımına da takılmayıver. Bana yırtık kot-stiletto modasını emsal gösterirsen ben de sana “Kendini Olivia Palermo mu sandın?” deyiveririm... O yapar, Miroslava Duma da yapar, Hülya Avşar da...
Onlar üstüne öyle bir gömlek giyer, eline öyle bir çanta alır ki; iki tarzı birleştiriverir. Ben daha yırtık kot-Louboutin ikilisini iyi taşıyan sade vatandaşa rastlamadım.
Ayrıca eklektik tarzı yakalamanın fiziksel kuralları da var. Zayıflığın, güzelliğin dışında; matematiği olmayan kurallar bunlar. Bakıyorsunuz yüz anatomisi, çenesi, gözü... Hiçbir fiziksel güzelliği olmayan bir kadın uyumsuz parçaları harmanlayarak harikalar yaratıyor.

KUMRALLAR ŞANSLI
Mesela stilini en beğendiğim isimlerdendir Burcu Esmersoy... Onun bile kot- Louboutin renkli Pigalle birleşiminden hoşlanmamıştım...
Çünkü yüzü-gözü zaten dikkat çekici olan Esmersoy’un, bir de kıyafetinde birden fazla dikkate değer parça olunca; yoruluyor insan.
Eklektik tarz giyimde en şanslı kumrallar bana göre...
Neticede stilin alt alta maddeler halinde kuralları olamaz... İhtiyacımız olan objektif bakış açısı ve gerçekçi, dürüst dostlar!
Yalakalığın tavan yaptığı bir dönemde, en zorunu arıyoruz anlayacağınız!

Haberin Devamı

CAMERON DİAZ

4 Buna da şöyle bir manşet lazım; “Bir zamanlar tüm dünya ona aşıktı. Oysa şimdi parasız, işsiz, mutsuz, sefil halde. Geçen gün New York sokaklarında görenler tanımakta güçlük çekti.”

SİREN ERTAN ÇARMIKLI

4 Onu hep klasik tarzda görmeye alışkınız ama yırtık kotu da kendisiyle uyumlu hale getirmeyi başarmış ünlü modacı. Kaplan desenli tişörtü, Isabel Marand botları ve Louis Vuitton çantasında yakaladığı renk bütünlüğüne bayıldım.

HÜLYA AVŞAR

Hülya Avşar’ın benden torpili var. Ne yapsa beğeniyorum, elimde değil. Bilekten bağlı dolgu topukluları yırtık kotla giymesini bile sevdim. Çünkü o işin ruhunu kapmış. Diyorum ya
bu işin matematiği, kuralı falan yok.

OLIVIA PALERMO

Ün­lü stil iko­nu, yır­tık kot/sti­let­to tar­zı­nı iyi ta­şı­mış. Sa­çı-ba­şı, kı­ya­fe­ti­nin önü­ne geç­mi­yor. Ko­tu­nun yır­tık ora­nı do­zun­da.
Be­yaz göm­le­k ve si­yah göz­lük­le­riy­le dik­ka­ti pan­to­lon-ayak­ka­bı iki­li­si­ne çek­miş.

Haberin Devamı

ÖZGE ULUSOY

Olmuş muşimdi bu! Hani gazetelerin internet sayfalarında‘Ünlü OlmadanÖnceki Halleri’ başlıklıhaberlervar ya...Sankioradanalınmışgibi.

MİROSLAVA DUMA

Ben bu yama olayını sevemeyeceğim sanırım. O güzelim Miraduma’yı bile ‘Şoför Nebahat’ yapmayı başarmış ya, ne diyelim.

SANEM TEZMAN

Sanem Tezman’ın Justin Timberlake konserindeki stili günün anlam ve önemi açısından 10 numaraydı bana göre. Alıştığımız zarif ve asil tarzını, yırtık kotla bile yakalamıştı Tezman.

Her yer ‘plaj’ olsa!

Yaz geçiyor ama üzülmeyin şu aralar Amerika’yı etkisi altına alan ‘beachhair’ modasını takip ederek gece kıyafetiyle bile plajdaymış havası yaratabilirsiniz.
Bir dakika! “Nasıl olsa barajlar dolmuyor, su sıkıntısı baş gösterecek” diye düşünmeyin. ‘Beachhair’ modasını kirli dolaşarak değil; gerekli ürünlerden edinip onları Instagram hesabınızda paylaşarak, takip etmeniz gerek. Bizde kimsenin bu saçlarla bırakın davete, akşamüstü kahvesine bile gideceğini sanmam ama bekleyip görelim! Gerçi yırtık ya da patchwork kotla maşalı saçtan daha iyi gider, aklınızda olsun derim.