Cadde'Işık güzel çıkmanızda büyük etken'

'Işık güzel çıkmanızda büyük etken'

21.09.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:

Oyunculardan modellere, şarkıcılardan ikonik isimlere ‘ünlüler dünyasının fotoğrafçısı’ olarak bilinen Mario Testino, “Onların özel ve samimi hallerini yakalamaya çalışıyorum” dedi.

Işık güzel çıkmanızda büyük etken

Ünlü fotoğrafçı, film yönetmeni ve kreatif direktör Mario Testino, son kampanyasıyla yine adından söz ettiriyor. Intimissimi için Irina Shayk, Dakota Johnson ve Ana Ivonovic’le çalışan sanatçı, onların iç dünyasına odaklanıyor. 70’lerden bu yana moda dünyasına damgasını vuran Testino, CADDE’ye konuştu.

Haberin Devamı

- Kariyeriniz boyunca en güzel kadınlarla çalışma fırsatı buldunuz. Güzelliği nasıl tanımlarsınız?

Güzelliğin bakan kişinin gözlerinde olduğu sonucuna vardım. Benim aradığım türde güzellik, hem içten hem dıştan gelen cinsten.

- Başarı hikayeniz birçok dönemden geçiyor. 70-80-90 ve 2000’lere damga vurdunuz. O günlerle bugünleri karşılaştırdığınızda, en dikkat çeken konu nedir?

Günümüzde sosyal medyanın yoğun kullanımıyla günlük yaşamlarımızı daha çok paylaşmaya başladık. Bu sayede kadınlar takipçileriyle iletişimlerini birebir kurup, istedikleri şeyleri ve mesajları paylaşırken çok kontrollü olabiliyorlar.

- Kariyeriniz boyunca öğrenmiş olduğunuz en önemli şey ne?

Hayattan bazı şeyler alabilmek için verici olmanın gerektiğini öğrendim.

Haberin Devamı

- Çektiğiniz portreler aracılığıyla anlatmak istediğiniz bir mesaj var mı?

Normalde ünlüleri sadece kırmızı halıda görüyoruz. Bense onların her zaman görmeye alışık olmadığımız daha özel ve samimi hallerini yakalamaya çalışıyorum. Işığın çok büyük önemi var. Güzel veya çirkin çıkmamızda rol alan bir etken.

- Sizce 2017 yılı kadın ve erkek arasındaki eşitliği yakalamamız açısından iyi dönem oldu mu?

Bence her gün kadınların ve erkeklerin eşit yaşam sürmelerine gittikçe daha fazla yaklaşıyoruz. Umuyorum ki, hepimiz cinsiyetimiz, dini inançlarımız ve ten rengimizi gözetmeksizin birbirimizle saygı içerisinde yaşamayı öğreneceğiz.

- Intimissimi’nin yeni reklam kampanyasının fotoğraflarını çektiniz. Nasıl bir çalışmaydı?

Öncelikle seçilen isimler muhteşem. Ama aynı zamanda bir iç çamaşırı markasının, ürünlerini hiç göstermemesi fikrini sevdim. Tamamen giyinik kadınlarla çalıştık, oldukça cesaretli bir proje. Amaç, kadınların bu iç giyimler üzerlerindeyken günlük yaşamlarında nasıl hissettiklerini göstermek. Çıplaklığa dikkat çekmek yerine günlük, gerçek yaşama dikkatleri çekmek hedef. İç giyim genellikle cazibe ve çekicilikle bağdaştırılıyor. Ben, bunu güçlü kadınlar aracılığıyla göstermek istedim.

- Bu projenin fotoğraflarını çekmek nasıl bir deneyimdi?

Haberin Devamı

Harikaydı. Bu güçlü ve her biri kendi alanında başarılı kadınları çekmek ilginçti.

Özgüvenleri yüksek, arkadaş canlısı ve güzeller. Gerçekten zevkliydi.

Bence bu kadınlar rahatlıklarını ve güçlerini kampanyada yansıtmayı iyi başardılar.

Işık güzel çıkmanızda büyük etken