Kışın kalın, karanlık kıyafetlerinden sonra yeni mevsimi deri ceket giyerek karşılayacağız dediğimde şaşırmayın! Bu ceketler capcanlı renkleriyle baharın hakkını veriyor
Kış boyunca hırka niyetine giydiğim deri ceketlerin bu bahar da pek moda olduğuna çok sevindim. Yalnız siyahları, koyu kahveleri bir kenara bırakıp tercihinizi kum renginden, nane yeşilinden, saks mavisinden ve hatta safran sarısından yana kullanmanız gerekecek. Önde gelen markaların hepsinin koleksiyonunda renkli deri ceketlere yer var. Lakin bir deri kofeksiyon cennetinde yaşadığımız için ben size Derimod marka olanları tavsiye edeceğim. Trendi bir adım öteye taşımak isteyenler için zımbalı, rock’n’roll tatta modeller de tasarlamışlar. Hem serin geçen günlerde üşütmeyecek hem de artık baharın geldiğinin altını çizecek bu iddialı ceketlerin süet yorumları da Derimod koleksiyonunda yerini buluyor.
DÜĞÜN MEVSiMi AÇILMIŞTIR
Harıl harıl ‘Marie Claire Wedding’ dergisi için hazırlık yaparken bir yandan gelinlik, düğün, balayı tercihlerinde nelerin son moda olduğunu öğreniyorum. Anladım ki balayında son noktaya ulaşmak isteyenlerin mutlaka egzotik bir adaya gitmesi gerekiyor! Eskisi gibi balayı için Paris’e gitmeyi hayal eden kimse kalmamış! More Travel’in balayı listesine şöyle bir bakıyorum; ‘The Beach’ filminden hatırladığımız efsane tropik ada Koh Samui (Tayland’da), Maldivler ya da Türk ünlülerinin de gözdesi Mauritus’a gitmeyenler artık balayı yapmış sayılmıyor. Seçenekler arasında artık bir klasik olan Hawaii de var elbette! Hepsinde mercan kayalıklarının, turkuaz renkli denizin, beyaz kumsalların cennet görüntüsü... Benim gibi deniz deyince Ege’den başkasını tanımayanları o ılık sular tatmin eder mi, orası şüpheli! Fikriniz olsun; Kah Samui’ye 5 gece 7 gün gitmek isteyenler için paket fiyat 1199 euro’ymuş. Hawaii’ye hayallenenlerse daha sıkı para biriktirmeli; 7 gece Hawaii, 2 gece Los Angeles konaklama bedeli 3 bin 149 euro.
OLAĞAN ŞÜPHELiLERE ALTERNATiF
Bizde hazır giyim markalarının kampanyaları için popüler, her gün gazetelerin eklerinde gördüğümüz yüzlerin dışında arayışlara girmesine pek rastlanmıyor. Kimse ‘yeni’yi, ‘özgün’ü keşfetme derdinde değil; yüzün eskimiş olmasından çok Twitter’da kaç takip edeni olduğuna bakmak daha kestirme ve garantili geliyor. Bu yüzden GAP mağazalarına girdiğimde yeni koleksiyonlarını tanıtırken seçtikleri isimler beni hem şaşırttı hem de takdirimi kazandı. Memleketin en iyi müzik dergilerinden ‘Bant Magazine’in kurucularından, ‘Marie Claire’ dergimizin de müzik sayfalarını hazırlayan James Hakan Dedeoğlu, GAP’in klasiklerini yorumlamak için ne doğru bir seçim. Doğru yaş grubunda, doğru hedef kitlesinde bir yüzü başarıyla keşfedip kullanmışlar. Aynı uygulamanın kadın koleksiyonları için seçtikleri yüzler de hem inandırıcı hem de yenilikçi geldi bana... GAP’e herkesin gittiği yolun aksine gitmeye cesaret gösterdiği için benden bir bravo!