Cadde‘Değişim devam ediyor’

‘Değişim devam ediyor’

13.11.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:

Kiğılı’da değişimin devam ettiğini söyleyen kreatif direktör Sayit Çakıcı, “Hedeflerimiz çok fazla” diyor. Markanın direktörü    İlkay Keleş ise “Reklam, koleksiyon ve pazarlamada hiç durmadan farklılaşıyoruz” şeklinde konuştu

‘Değişim devam ediyor’

Kiğılı kreatif direktörü Sayit Çakıcı ve marka direktörü İlkay Keleş, “Genç, dinamik ve güçlü erkeklerin markasıyız” diyor. İkiliyle Kiğılı’daki değişimi, yeni koleksiyonlarını ve erkek giyiminde öne çıkan trendleri konuştuk.

Haberin Devamı

Kiğılı’daki değişim için neler söyleyeceksiniz?

Sayit Çakıcı: ‘Değişimin peşinde’ diyoruz ve bunu mutfağımızda çok iyi oturttuğumuzu düşünüyoruz. Mağazalarımızda yaptığımız koleksiyonu ifade etmek ve ortaya çıkarmak tek amacımız. Eskiden 35 yaş ve üzerine hitap ediyorduk. Şu an 20’li yaşlarda da müşterilerimiz var. Hedeflerimiz çok fazla ve değişim devam ediyor.

Hedeflerinizde neler var?

S.Ç.: Koleksiyondaki değişimler devam ediyor. Daha genç kitleye hitap etmek, marka yaşını daha aşağı çekmek en büyük hedeflerimizden. A,B ve C gruplarına ulaşmayı amaçlayan birtakım çalışmalarımız var. Önümüzdeki yazdan itibaren bunları yansıtmaya başlayacağız. Böylece tüm markalarla yarışacak duruma geleceğiz. Zaten çok geniş bir yelpazemiz var, bunu daha gerçek çizgilerle yaygın hale getirmeyi hedefliyoruz. Kiğılı ve Abdullah Kiğılı’da büyük değişimler olacak. Mağazacılık ve pazarlamada büyük ataktayız.

Haberin Devamı

İlkay Keleş: Ürün bakımından değişime devam ediyoruz. Koleksiyon daha genç ve trend. Bir yandan da daha önce yapılmamış küçük teknolojik kumaşlarla müşterilerimize farklı deneyimler yaşatacak ürünler tasarladık. Çok kısa bir süre sonra mağazalarımızda olacak. Dijital ve sosyal medyada da değişimler var. Reklam, koleksiyon ve pazarlamada hiç durmadan farkılılaşıyoruz. Kiğılı olarak üniversitelerde de ders vermeye başladık. Bu konuda tekiz.

Tüm trendleri tasarımlarınıza uyguluyor musunuz?

S.Ç.: Tabii ki, bütün trend ve fuarları çok yakından takip ediyoruz. Fakat biliyorsunuz ki, Kiğılı’nın da belli bir çerçevesi var. Bütün trendler bu çerçevede yoğruluyor.

İ.K.: Sokak modasını da takip ediyoruz. Çünkü artık trendleri takip etmek yetmiyor. Son birkaç senedir değişimi her şekilde yansıtmak istiyoruz. Hem koleksiyonda, hem dijital ve sosyal medyada, hem de mağazalarımızda... Genç, dinamik ve güçlü erkeklerin markasıyız.

Erkek kış giyim koleksiyonunda neler öne çıkıyor?

S.Ç.: Mont ve kaban ön planda. Renkli bir koleksiyon vardı, tamamen değişti. Daha minimalist, cool tasarımlar hazırladık. Kalıplarda trendleri takip ediyoruz. Büyük bir reklam kampanyamız var, mont ve kaban üzerine. 70-75modellik bir koleksiyon. En fazla çeşitlilik bizde.

Haberin Devamı

Renkler yine ön planda

Önümüzdeki yaz erkek modası nasıl olacak?

S.Ç.: Yaz koleksiyonunu bu kış çalıştığımız gibi, renkler üzerine kurduk. Hem pastel hem de sıcak, canlı renkler var. Bütün koleksiyonu buz grileri ve mavileri üzerine konumlandırıyoruz. Çok ciddi bir şekilde reklam çalışmalarımız olacak. Sürprizler de var. Koleksiyonlarımız aynı titizlilikte devam ediyor.

İ.K.: Kumaş ve dikiş kalitemiz gerçekten çok iyi, bunu öne çıkartacağız. Dünyanın en iyi malzemelerini kullanıyoruz. Bize gelen müşterilerimiz kalitemizi biliyor, gelmeyenlere de anlatacağız artık.

S.Ç.: Çok büyük bir beden aralığımız var. 70-72’ye kadar çıkıyor. Büyük bedenler için de özel koleksiyonlar hazırlanıyor.

Yeni reklamınız aksiyon filmlerini aratmıyor. Fikir nereden çıktı?

İ.K.: Kiğılı’da hep bir baba algısı vardı. Ajanla çok dinamik, aslında gençlerin de tercih ettiği bir marka olduğumuzu vurguluyoruz. Scuba kumaştan bir trençkotun Kiğılı’da olduğunu gösteren bir hikaye. James Bond klasiklerinden etkilendik.

Haberin Devamı

S.Ç.: Ajanın devamında ‘My Name is Mont, Kiğılı Mont’ var. Birbirini tamamlayan iki ayrı reklam.

Yazarlar