Yaz sezonu için hazırlıklarını tamamlayan mekanlar, Bodrum ve Çeşme’de kapılarını açtı.
Ege kıyılarına taşındı
İstanbul eğlence hayatının en gözde mekanları arasında yer alan Sess, yaz sezonunun
gelmesiyle, eğlenceyi Ege kıyılarına taşıdı. Nedim Binler’in sahibi olduğu, Ecevit Yılan ve Yüksel Yılan’ın işletmeciliğini üstlendiği, Türkçe müzik konseptiyle hizmet veren mekan, muhteşem bir sezon açılışına ev sahipliği yaptı. Etkinliğe, Süreyya Yalçın- Ozan Baran, Gaya-Alpay Başaran, Uğur-Belkıs Heperol, Ercan-Jale İşal gibi ünlü
simalar katıldı.
Türkbükü’nde çifte davet
Ukalife’ın sevilen mekanlarından Martinez İstanbul, Türkbükü’nde özel bir davetle sezona “Merhaba” dedi. Geçtiğimiz akşam gerçekleşen, iş ve cemiyet dünyasından ünlü isimlerin katıldığı partide, aynı zamanda Ukalife Yönetim Kurulu Başkanı Uğur Karabayır’a doğum günü sürprizi yapıydı. 39’uncu yaşını kutlayan Karabayır, doğum günü pastasını kesti. Ardından misafirler, Seçil Akmirza’nın performansı eşliğinde yemek yedi. Davete, İzzet-Didem Antebi, Osman Merzeci, Melis Murathanoğlu, Emre-Didem Ergani, Jale- Ercan İşal’in de aralarında bulunduğu isimler katıldı.
Misafirlerini bekliyor
Çeşme’nin gözde mekanı Spiaggia Grande, yaz sezonu için hazırlıklarını tamamladı. Konukların konforu için çeşitli sürpriz ve yeniliklerle hizmet vermeye başlayan mekanda, deniz ve plaj düzenlendi. İşletmede sezon boyunca, Defne Samyeli sahne alacak.
İftarda buluştular
Şule Argüder’in başkanlığını yaptığı Başarım Sensin Derneği’nin Ajia Hotel’de düzenlediği iftar davetinde iş, sanat ve cemiyet dünyasının seçkin simaları bir araya geldi. Maddi anlamda fırsat eşitsizliği yaşayan başarılı üniversite öğrencilerine destek olmak amacıyla kurulan derneğin davetine Işıl Reçber, Sibel Kerimoğlu, Bayram Yıldız, İnci Aras ve Öznur Yakın katıldı.
Capitol’e altı ödül
Capitol, gerçekleştirdiği ‘Teknoloji Harikası Tesla Capitol’de’ projesiyle, başarılı kampanyalardan birine imza attı. AVM, Hermes Creative Awards’tan beş platinum ve bir gold olmak üzere, altı ödüle layık görüldü. ‘Tesla Capitol’de ise ‘Kendi Değişimini En İyi Anlatan Kampanya’ seçildi.