Nadire İçkale World Travel Channel’da ‘Kutsal Mekanlara Yolculuk’ adlı bir dini seyahat programı sunuyor. İçkale, “İlk çekimlerde sesim titredi, konuşamadım, ama üçüncü programda acemiliğimi üzerimden attım” diyor
Hafta sonu Antalya’daydım... Cuma akşamı Mardan Palace’da World Travel Channel’ın (WTC) tanıtımı, cumartesi de Maxx Royal Otel’in açılışı vardı.
Demet Sabancı Çetindoğan’ın açtığı TV kanalının açılışına katılanlar arasında geçen yıl birlikte ABD seyahati yaptığımız Nadire İçkale de vardı.
Meğer görmeyeli televizyon işine de el atmış kendileri...
WTC’de perşembe akşamları ‘Kutsal Mekanlara Yolculuk’ adlı bir dini seyahat programı hazırlayıp sunmaya başlayan İçkale’ye “Nasıl oldu bu?” diye sordum, şunları söyledi:
“Teklif Demet Sabancı Çetindoğan’dan geldi. Önce, ‘Mümkün değil yapamam’ dedim. Sonra yemekte bir araya geldik, orada teklifini yeniledi. ‘Ben yapamam, ama size bu işi bilen birini bulayım’ dedim, kabul etmedi. Meğer yaptığım bir hac organizasyonunda görmüş beni havaalanında. ‘Oradaki konuşmalarınız beni çok etkiledi. Bu işi yapacağınıza inanıyorum’ deyince, bu da Allah yolunda bir iş diye kabul ettim. İlk çekimlerde sesim titredi, konuşamadım, ama üçüncü programda acemiliğimi üzerimden attım. Rabbime şükürler olsun ki bana böyle bir hizmeti de nasip etti.”
TURİZMDE YENİ MEDYA: WORLD TRAVEL CHANNEL
WTC’nin tanıtım toplantısında konuşan Demet Sabancı Çetindoğan neden böyle bir işe yatırım yaptığını şu sözlerle dile getirdi: “Word Travel Channel, seyahat ve shopping televizyonu olarak sadece Türkiye’de değil, dünyada da bir ilk... Türkçe ve İngilizce dil seçenekleriyle başladığımız yayınları bir yıl içinde Rusça, Almanca, Arapça, Fransızca, İspanyolca ve Çince gibi değişik dillerde sürdüreceğiz.
Amacımız geleceği parlak olan Türk turizmine katkı sağlayıp, bu pastadan pay almak ve programlarımızı fuarlarda dünya televizyonlarına da satmak.”
Genel Yayın Yönetmenliği’ni Şule Bekrioğlu’nun üstlendiği Word Travel Channel, ‘Turizmde Yeni Medya’ sloganıyla yola çıktı.
Umarım başarılı olur ve Türk turizm sektörü, kendisini dünya pazarına sunan yeni bir mecraya kavuşur.
MAXX ROYAL’E RENKLi AÇILIŞ
Deniz, kum ve güneş, Antalya için Tanrı’nın bir lütfu...
Bu muhteşem üçlüyü yerli ve yabancı turiste en iyi fiyata satabilmenin yolu ne? Lüks bir ortamda kusursuz konaklama...
Antalya ve ilçelerindeki otel sayısı bin civarında...
Her yıl turizmin başkentine gelen milyonlarca yerli ve yabancı turistten pay almanız için rakiplerinize fark atmanız lazım.
Nasıl yapacaksınız bunu?
Fiyat ya da hizmet politikasıyla... Müşteri baştan şu ön kabulle gelecek tesisinize:
Pahalıysa vardır bir hikmeti, ucuzsa vardır bir illeti...
Ucuz hizmet satın alanların aşağı yukarı neyle karşılaşacağı belli... Pahalı hizmeti satın alan müşteri, “Verdiğim paraya değdi” demeli.
ETSGroup’un 240 milyon dolar harcayarak yaptığı Belek’teki Maxx Royal Golf&Spa da bu ikinci gruba girenlerden...
Pervin-Mehmet Aksoy’un ev sahipliğinde gerçekleşen açılış gecesi yaşanan bazı aksaklıkların, gala telaşından olduğunu umut ederek durmuyorum üzerinde.
İyi para harcandığı belli olan ışık şovu ve havai fişek gösterisi eşliğinde açılan Maxx Royal’ın aydınlık ve ferah mimarisini, peysajını, çim sahilini beğendim.
Otelin lüksü kasmıyor sizi...
Açılış gecesi otelin terasında öyle şeyler duydum ki, ağzım açık kaldı...
Onu da yarın yazacağım...