Ali Eyüboğlu

Ali Eyüboğlu

aeyuboglu@milliyet.com.tr

Tüm Yazıları
Haberin Devamı

BURAK ÖZÇİVİT’İN  SATIŞLARA ETKİSİ NE
Markaların, ünlüleri reklam yüzü ve kampanya yıldızı yapmalarının iki amacı var.
Kimi markasının bilinirliğine katkı sağlaması için ünlüleri reklam yüzü yapar, kimi ürünlerinin satışını artırmak için...
İş birliğinden iki taraf da memnun olursa, sözleşmeler yenilenir. Reklam yüzü yaptıklarından umdukları faydayı göremeyenler ise anlaşma yenilemek yerine, kendilerine başka ünlüler arar.
Altınyıldız Classics, Burak Özçivit’le yaptığı bir yıllık anlaşmayı bir yıl daha uzattı.
Şirketin ortağı Enis Habif’e, oyuncuyu reklam yüzü yaptıktan sonra satışlarının ne ölçüde arttığını sordum. Altınyıldız Classics’e marka yüzü bulmak için bir yıla yakın araştırma yaptırdıklarını açıklayan Habif, şunları söyledi:
“Kimi marka yüzü yapalım araştırmamızda bir numarada Burak Özçivit çıkınca, oyuncuyla bir yıllık anlaşma yaptık. Reklamlara nisan 2018’de başladık. Satışlarımız, bir yıl öncesinin aynı dönemine oranla yüzde 40 arttı. Burak Özçivit’in reklamlarda giydiği her modelimiz yok sattı. Vitrinlerdeki Özçivit’le fotoğraf çektirenler oldu. İnternet üzerinden de satışımız var. Sanal alışverişte, eşi veya sevgilisi için herhalde, Özçivit için hazırladığımız özel koleksiyonu satın alan kadınlar oldu. Biz Burak’tan o bizden memnun kalınca, sözleşmeyi bir yıl daha uzattık.”
Bu sezon ilk defa ütü gerektirmeyen gömlek, esnek pantalon ve nano takım elbise gibi inovatif ürünlerle iddialı olduklarını söyleyen Enis Habif, Özçivit’le çektikleri 2019 yaz smokin koleksiyonlarının da öncekiler gibi büyük ilgi göreceğini söyledi.

POLİSLERDEN KORO KURDU
TÜRKÜ ALBÜMÜ HAZIRLADI

BURAK ÖZÇİVİT’İN  SATIŞLARA ETKİSİ NE
Salı sabahı Antalya’ya giderken Atatürk Havaalanı’nda Yavuz Bingöl’le karşılaştım. Emniyet Genel Müdürü’yle görüşmek için Ankara’ya gittiğini söyleyen sanatçıya, sebebini sorduğumda şunları söyledi:
“Polislerden oluşan bir koro kurduk. 30 kişiden oluşan Polis Korosu’yla bir yıl çalıştık ve türkü albümü hazırladık. 12 eserin yer aldığı albümde, üç Azeri eserden oluşan bir potpori, ‘Çanakkale’, ‘Kahpe Felek’, ‘Uzun İnce Bir Yoldayım’ ve ‘Ayrıldım Güler miyim’ gibi türküler var. Poll Production’dan çıkacak çalışmanın satışları ve Polis Korosu’nun Polis Haftası’nda vereceği ilk konserin geliri, Şehit Polis Aileleri Derneği’ne bağışlanacak. Albümün ilk klibini Çanakkale’de ‘Çanakkele Türküsü’ne çekeceğiz.”
Her geçen gün kötüye giden dünyayı, müzik ve sanatın birleştirici gücünün kurtaracağını, bu yolda çalışmalarının sürdüğünü anlatan Bingöl, sözlerini şöyle sürdürdü:
“Öğretmenlere, hakim ve savcılara da birer koro yaptık. Gazetecilerden oluşan bir koro da kuracağız. İleride hedefim, her korodan birkaç kişi alıp, ‘İnsanlık Korosu’ oluşturacağız ve o koroyla Türkiye turuna çıkacağız” dedi.
Yavuz Bingöl, beni de ‘Gazeteciler Korosu’na davet etti. Koroda kimler var diye sorduğum Bingöl, şimdilik kesinleşen isimlerin Nazlı Çelik ve Nevzat Çiçek olduğunu söyledi.

O3 MEDYA’DAN SİNEMA FİLMİ
Birçok televizyon dizisi çeken O3 Medya, sinemaya da girmeye karar verdi.
Şirketin bu yaz çekeceği filmin adı ‘7. Hücredeki Mucize’... Yedi yaşındaki bir kız çocuğuyla, yedi yaş zekasındaki bir babanın hikayesi sinemaseverlere tanıdık gelebilir. Çünkü üç yıl önce Kore’de 13 milyon kişinin izlediği bir film bu. Kore sinema tarihinin iyi gişe yapan üç filminden biri olan eserin haklarını satın alan O3 Medya, senaryosunu Kubilay Tat’ın yazdığı projenin cast çalışmalarına başladı.

GÜNÜN SÖZÜ
“İyi dostlar, iyi kitaplar, bir de huzurlu bir vicdan; işte ideal hayat.” (Mark Twain)