E-ticaret marka araştırma sonuçları açıklandı
Bağımsız araştırma kuruluşu FutureBright’ın gerçekleştirdiği ve “E-ticaret NPS (Net Promoter Score/Tavsiye Etme Skoru) Araştırması” sonuçları belli oldu.
2022’nin ilk çeyreğinde tekrarlanan bağımsız araştırma kapsamında 5.400 kişiyle anket çalışması gerçekleştirildi.
Tüm dünyada markaların müşteri deneyimi için takip ettiği önemli bir metrik olan NPS skoru; bir markanın müşteri odaklılığı, sağladığı memnuniyet, kampanyaları, ürün kalitesi gibi konuların toplam bir sonucu olarak ortaya çıkıyor. Araştırmaya katılan müşterilerin, markalara bağlılıkları ve ürün ve hizmetleri kullanırken yaşadıkları deneyimin kalitesini ölçümlemek üzere markayı çevrelerine, arkadaş ve yakınlarına tavsiye etme istekleri ve dereceleri ölçülüyor.
Araştırma sonuçlarına göre, “Türkiye’nin en çok tavsiye edilen E-Ticaret markası” Hepsiburada, oldu.
Markanın CMO’su Ender Özgün konuyla ilgili olarak, “Ar-Ge ekiplerimizle birlikte projeler üretmeye, en yeni teknolojileri etkin şekilde kullanarak hizmet kalitemizi daha da ileriye taşımaya devam edeceğiz. Türkiye için değer yaratmayı sürdüreceğiz.” dedi.