Gayrimenkul Devi Türkiye Pazarında
Keller Williams sektörde neleri değiştirecek?
Danışman odaklı kültürü, teknoloji ve pazarlama altyapısı ve benzersiz eğitim sistemiyle gayrimenkul danışmanlığı sektöründeki alışıldık kalıpları kırıyor....
Kuzey Amerika’nın en hızlı büyüyen ve danışman sayısı itibariyle (89.000) en büyük gayrimenkul danışmanlığı şirketi olan Keller Williams, Türkiye’de de faaliyete geçiyor. Keller Williams’ı Türkiye’de gayrimenkul sektöründen gelen Devrim Aka, Emre Erol, Ahmet Rauf Saatçi ve Keller Williams Worlwide’ın Başkanı Chris Heller temsil edecek.
Keller Williams’ın Türkiye operasyonunun başlaması nedeniyle ülkemize gelen Keller Williams Worldwide Başkanı ve aynı zamanda Türkiye operasyonunun da ortağı Chris Heller konuşmasında, sektördeki potansiyele dikkat çekti. Heller, Türkiye’de gayrimenkul sektörünün son yıllardaki büyüme ve gelişmesinin çok etkileyici olduğunu ve bütün dünyanın dikkatini çektiğini belirtirken, gayrimenkul danışmanlığında da sektörün dinamiklerine paralel olarak gelişebilecek birçok alan olduğunu kaydetti.
Başarılarının arkasındaki en büyük sebebin markaya değil, danışmana yatırım yapmak olduğunu ifade eden Heller, bir gayrimenkul danışmanı veya yöneticisinin sektörel olarak çok daha eğitimli, teknoloji ve pazarlama alanlarında ise güncel ve ileri derecede donanımlı olması gerektiğine dikkat çekti.
Keller Williams Türkiye’nin kurucu ortağı Emre Erol ise markanın gayrimenkul danışmanlığı sektörünün çehresini değiştireceğini ifade etti. Erol, Keller Williams’ın büyüme stratejisindeki en önemli kriterin uzun soluklu iş birliği içerisine girebilecekleri doğru lider ve yatırımcılar bulmak olduğunu belirtti. İş modellerinin klasik anlamda bir franchising olmadığını, Bölge Müdürlüğü yapısında ve organizasyonel olarak çok iyi yapılandırılmış, dünya standartlarında yönetilen küçük orta boy işletmeler olacağını belirtti.
Emre Erol’a göre, Keller Williams, danışman odaklı kültürü ve onlara sunduğu benzersiz olanaklar ve altyapısı ile rakiplerinden farklılaşacak.
Keller Williams, birinci yılında başta İstanbul, Ankara, İzmir ve Bodrum olmak üzere 7 bölge müdürlüğü açmayı hedefliyor.