Podyumun Supernova'sı Natalia Vodianova, bir ayakkabı firmasının tanıtım yüzü oldu. 30 yaşındaki Vodianova, Stuart Weitzman firmasının yeni koleksiyonunun tanıtım için objektif karşısına geçti. Üç çocuk annesi manken kusursuz fiziğiyle dikkat çekti. Ünlü model Kelly Brook, bir ayakkabı firmasının katalog çekimi için seksi pozlar verdi. Ünlü modelin verdiği pozlar öylesine çarpıcı ki, fotoğraflar ayakkabı tanıtımını gölgede bıraktı. 2010 yılı başında Rusya’da “izrestorana.ru” adıyla faaliyete geçen 'yemeksepeti' son reklamıyla çok konuşulacağa benziyor. Markanın son reklam kampanyası sosyal medyada en çok paylaşılanlar arasında yerini aldı bile... İngilizlerin aykırı mankeni Daisy Lowe, son günlerde bir cep telefonu firmasının reklamı için çekilen fotoğraflarla konuşuluyor Sony Ericsson firmasının yeni kampanyasının tanıtım yüzü olan Lowe, fotoğraflarda tanıttığı ürünü bile geride bıraktı 22 yaşındaki manken, Esquire dergisinin yeni sayısına da cüretkar pozlar vermişti Daisy Lowe, kıvrımlı vücudunu sıkı diyetlerle korumadağını açıklayarak herkesi şaşırtmıştı Diyet yaptığı zaman kilo aldığını dolayısıyla bunun kendisine yaramadığını söyleyen Lowe daha fazla yiyerek formda kaldığını açıklamıştı. İngiltere'de dünyanın dört bir yanında büyük bir hayran kitlesi bulunan Twilight serisinden esinlenen diş sağlığı reklamı beğeni topladı. Ulusal Sağlık Hizmeti Portsmouth şubesi tarafından gençleri diş hekimine gitmeleri yönünde teşvik etmek üzere hazırlanan videoda, seksi iç çamaşırlı Lola Molar adlı genç kız sevişmeye başladığı erkek vampiri kötü ağız kokusu ve dişleri yüzünden reddediyor. Reklam, Portsmouth'ta diş sağlığı oranlarının düşük çıkmasının ardından hazırlandı. Zira yapılan araştırmaya göre, şehirde yaşayan 16-35 yaş arası erkekler, ancak anneleri ya da sevgilileri hatırlattığında diş hekimlerine görünüyor. Portsmouth bürodan Lee Loveless, Gençleri teşvik amaçlı geleneksel yöntemler işe yaramadı. Biz de hedef kitlemize neyin hitap ettiğine baktık. Genç erkekler ancak çok ağrı çektiklerinde diş hekiminin yolunu tutuyor. Biz onların düzenli ve önleyici tedavi sürdürmelerini istiyoruz diye konuştu. Fransa'da geleneksel peynir tüketiminin azalması üzerine peynir kültürünü koruma amaçlı Association Fromages de Terroirs (AFT) kurumu hemen harekete geçti. Dernek, sektörde çalışan kadınların seksi pozlar verdiği takvimler hazırladı. Takvimler Fransızları geleneksel lezzete dönmeye ikna eder mi meçhul, fakat yetkililer sektördeki kara bulutların gelecek ayki Ulusal Peynir Günü kutlamalarına gölge düşürmesine izin vermemekte ve sektörü ihtişamlı günlerine döndürmekte kararlı. 'Seks sattırır' her devirde geçerli. Firmalar da bu yüzden toplumun en hayranlık duyduğu, arzu nesnesi haline getirdiği ünlülerle reklam çekip, ürünlerini satmayı garantiliyorlar. Bir tuğla firmasının reklam kampanyasında kullandığı fotoğraflar ilk bakışta tuğlayı çağrıştırmasa da oldukça ilgi çekti. Firmanın reklam ajansı 'Seksi reklam sattırır' ilkesinden yola çıkınca ortaya bu kareler çıktı...