Fransa'da yaşanan ve tüm dünyanın gözleri önünde gelişen bir olay sosyal medyanın gücünü bir kez daha gözler önüne serdi. Ve doğru kullanıldığında nasıl da etkili bir mecra olduğunu... Çok kısa bir sürede 50 binden fazla takipçi sayısına ulaşan genç kadının lüks hayatı, bir anda Instagram başta olmak üzere sosyal medyanın en gözde hesaplarından biri haline geldi. Ancak 30 Eylül günü bir Youtube hesabından yapılan açıklama tüm gerçekleri gözler önüne serdi. Aslında Delage'ın hayatı tamamen bir kurmacaydı... Yani her paylaştığı fotoğrafı binlerce beğeni alan Delage, yüzbinlerce takipçisini trollemişti. Ama bu trol projesinin çok hayırlı bir amacı vardı! Projenin başında yer alan Fransız reklam ajansı olan BETC isimli reklam ajansı, açtığı Instagram hesabı ile gençler arasında giderek yayılan ve normalleşmeye başlayan alkol tüketimine dikkat çekmek istediğini açıkladı. Aslında takipçiler bu açıklama yapılana kadar farkında bile değildi. Ancak paylaşılan her karede ya Delage'ın elinde bir içki kadehi ya da mekanın bir köşesinde duran içki şişesi bulunuyordu. Ve sosyal sorumluluk projesine dönüşen kampanyada fotoğrafları beğenen ya da paylaşan kimse bu ayrıntıya dikkat etmemişti bile... Gerçek hayatında da bir model olan Delage için kurgulanan son derece lüks hayat, paylaşımları gören her takipçi için ön planda olan tek ayrıntıydı. Fransız manken, alkolizme karşı savaşan reklam ajansının yanı sıra aynı amaçla mücadele eden sivil toplum örgütlerinin en büyük destekçileri arasında yer alıyor. Ve 30 Eylül'de gerçeğin açıklanması ile birlikte BETC reklam ajansının sosyal sorumluluk projesi amacına ulaştı. Projede gerçeğin açıklandığı paylaşım 350 binden fazla kişiye ulaştı.