26.02.2014 - 14:05 | Son Güncellenme:
Sektörel olarak bakıldığında iş yaşantısının bu kadar sıradışı olduğu bir başka hizmet sektörü bulmak zordur. Türü ne olursa olsun, – dijital, geleneksel, kreatif, sosyal medya, iletişim, 360 derece vb. – bir reklam ajansında çalışanlar, o işletmenin asıl sahipleridir. Patronculuğun sökmediği yegane hizmet alanıdır, çünkü ajanstaki herkes kendi işinin patronu, bütünün önemli bir parçasıdır. Futboldan sonra takım oyununun bu kadar keyif verdiği bir başka yaşam kesiti yoktur. Ekibin her bir üyesi, diğer bir üyenin eksikliğinde, üzerinde çalıştığı projenin başarıya ulaşmasının zor olacağını bilir. Bu nedenle ajans insanları, birbirlerine sımsıkıya bağlıdır. Bu bağlılıkları iş yaşantısı dışında sosyal hayatlarına da yansır. Bir ajansın tüm çalışanları birbirlerinden habersiz bir şekilde, Asmalımescit‘te aynı mekanda kendilerini eğleniyorken bulabilirler. Peki, gelelim ajans çalışanlarının özelliklerine. Gerçekte kimdir bu ajans insanları, ne iş yaparlar, amaçları nedir?
Kaynak: infografik.com.tr