Kültür SanatTürk Hava Yolları ´Batman v Superman´ filminde nasıl yer aldı

Türk Hava Yolları ´Batman v Superman´ filminde nasıl yer aldı

30.03.2016 - 17:58 | Son Güncellenme:

Türkiye’nin öncülük eden ilk ürün yerleştirme ajansı “3P Product Placement Production”, Türk Hava Yolları ve Batman v Superman filmini bir araya getirerek işbirliği yapmasına olanak sağladı. 3P diğer Türk markalarına da kendilerini Hollywood üzerinden dünyaya tanıtma imkanı sunuyor.

Türk Hava Yolları ´Batman v Superman´ filminde nasıl yer aldı

Türk Hava Yolları ´Batman v Superman´ filminde nasıl yer aldı

ISTANBUL, TÜRKİYE, (30 Mart, 2016) – Istanbul kökenli Ürün Yerleştirme Ajansı “3P Product Placement Production”, Türk Hava Yolları’nın ilk Hollywood çalışmasına yol açtı. Warner Bros.’un Batman v Superman: Dawn of Justice sinema filmi, Türk Hava Yolları’nin ve ajansın ilk Hollywood ürün yerleştirme projesi oldu.

Haberin Devamı

Ünlü yönetmen Zack Snyder’ın gişe rekorları kıracağı öngörülen filmi Batman v Superman, 3P ajansın Universal Studios ve Warner Bros. gibi stüdyolardan markaya sunmuş olduğu birçok projenin içerisinden gerçekleşen ilk ürün yerleştirme eksenli iş-birliğidir.

3P Product Placement Production CEO’su M. Akif Ebiçlioğlu “2012’den beri markanın hedeflerine odaklı projeleri paylaşmak ve markayı Hollywood yapımcılarına tanıtmak bizim için çok heyecanlı bir süreçti” diyor. Ayrıca, Marka için başarılı olacağını öngördüğümüz projenin, sadece başarılı bir ürün yerleştirme değil, aynı zamanda öncü olan global bir Cross-promotion kampanyası olmasından dolayı çok mutlu olduğunu belirtti.

Türk Hava Yolları’nın cross promotional kampanyası ürün yerleştirme dünyasını farklı bir noktaya getirdi. Bu iş birliği insanları Batman v Superman’ın dünyalarına uçmaya davet ediyor. Bu promosyonel iş birliği sayesinde film konseptiyle yenilikçi deneyimler ortaya çıkıyor. Örneğin Super Bowl reklamları, gala sahiplenmeleri ve merchandising çalışmaları.

Haberin Devamı

3P aynı zamanda Türkiye İhracatçılar Meclisi (TIM) üyesi olarak, Türk markalarının uluslararası TV dizileri ve müzik videolarında yer almaları için çalışmalarda bulunuyor. Aynı zamanda Türk dizileri, 100’den fazla ülkede yayınlandığı için, uluslararası markaların bu dizilerde ürün yerleştirme yapmalarına aracılık sağlıyor. 3P bu global stratejiyle kurulmuş bir ajanstır ve Türk Hava Yolları ürün yerleştirme hikayesini 3P nin sağladığı olanaklar ile yapmasından gurur duyuyor.