18.09.2011 - 17:27 | Son Güncellenme:
Neredeyse reklamcılığın doğduğu günden beri cinsellik reklamlarda kullanılıyor. Güzel vücutlar, cinsel çekicilik, bazen çıplaklık, bazense cinselliğe dair bir gönderme...
Bunun son örneği Super Bowl finalinde gösterime giren hamburger reklamı oldu.
Sports Illustrated kızı Nina Agdal bir hamburger firması için kamera karşısına geçti.
20 yaşındaki Danimarkalı manken hamburger reklamıyla yeni Kate Upton mı sorularını gündeme getirdi.
Super Bowl finalinde gösterime giren reklamın hamburger satışlarında patlama yarattığı iddia edildi.
Zaman zaman bu durum eleştirilse de cinselliği yerinde ve dozunda kullanan yaratıcı reklamları da gözden kaçırmamak gerekiyor. Tek başına 'sex sells' yani 'cinsellik satar' tabiri bile seksin reklam dünyasındaki gücünü ifade etmeye yeterli."Yetişkinler için Chupa Chups"
Ginsana vitaminleri: "Enerji eksikliğimi hissediyorsunuz?"
"Samantha kremleri ile seksi dizler"
Axe etkisi
Durex XXL
JBS erkek iç çamaşırları: "Erkekler çıplak erkeklere bakmak istemezler."
Meme kanseri bilinçlendirme kampanyası: "Eğer göğüslerinizi nasıl kontrol edeceğinizi bilmiyorsanız, ben yardım edebilirim."
Lynx duş jeli: "Yıka beni."
New York Fries: "Sahte dünyanın gerçek patates kızartmaları"